26 Νοε 2013

Η Φωτεινή Βελεσιώτου και ο Γιάννης Μήτσης στο Περιβόλι τ΄Ουρανού " * ΕΝΑΡΞΗ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ



   Στο Περιβόλι μες στη ονειρεμένη νύχτα

                                                                                                                              

 Συνεχίζοντας την πετυχημένη πορεία του μες στη νύχτα Το Περιβόλι τ’ Ουρανού με καπετάνιο

 τον Βασίλη Ευθυμίου, παρουσιάζει φέτος ένα εντελώς ιδιαίτερο μουσικό πρόγραμμα. 


Η συγκλονιστική Φωτεινή Βελεσιώτου και ο αερικός Γιάννης Μήτσης, δυο καλλιτέχνες που από αντίθετες αφετηρίες και με διαφορετικές πορείες συναντήθηκαν πριν λίγα χρόνια σ’ ένα κεφάτο πείραμα. Το πείραμα εξελίχθηκε σε μια συναρπαστική σύμπραξη που αφού ταξίδεψε αρκετά πλουταίνοντας συνεχώς έφτασε στην καρδιά της Αθήνας

Η ροκ ρεμπέτισσα και ο λαϊκός ροκάς μαζί με τον εξαίρετο Γιάννη Πέτρου, την αναγνωρισμένη «φωνάρα» με τις αξιοσημείωτες συνεργασίες και... το μπαγλαμά του και τη «νέα Παπαγκίκα»

Σοφία Μέρμηγκα, την κοπελιά με την παλιά σμυρναίικη φωνή και το κανονάκι της, θα μας ταξιδέψουν στο χρόνο και στα χρώματα της ελληνικής μουσικής, σ’ ένα πρόγραμμα-αναδρομή στο έργο των μεγάλων δημιουργών μας. Τραγούδια – σταθμοί, από τα πρώτα ρεμπέτικα των φτωχών περιθωριακών του μεσοπόλεμου, που κυνηγήθηκαν μέχρι να δοξαστούνε,  στα πονεμένα λαϊκά των χρόνων του πολέμου, του διχασμού, της μετανάστευσης, της ελπίδας, της νοσταλγίας, κι από τα λαϊκά πάλκα των αυτοδίδακτων στα εμπνευσμένα από την λαϊκή παράδοση τραγούδια των νεώτερων συνθετών μας.

Ένα πρόγραμμα – έκπληξη με τους τραγουδιστές να παίζουν και τους μουσικούς να τραγουδούν, τον Δημήτρη Λίβανο στο μπουζούκι,  τον Παναγιώτη Παπαγεωργίου στο πιάνο,  τον Δημήτρη Τσιολχά στο ακορντεόν, τον Αντώνη Κουτελιέρη στην κιθάρα και τον Αντώνη Τζήκα στο μπάσο, να «πασάρουν» μεράκι και τραγούδια ο ένας στον άλλο και φυσικά κέφι γνήσιο στο κοινό. Μια σφιχτοδεμένη παρέα στο πάλκο σ’ ένα πρόγραμμα βάλσαμο της νύχτας για τα ντέρτια της ημέρας:

 Επιμέλεια προγράμματος: Δημήτρης Λίβανος
Ενορχήστρωση: Παναγιώτης Παπαγεωργίου

Ηχολήπτης: Γιάννης Συγλέτος


 " Περιβόλι τ΄Ουρανού "
Λυσικράτους 19 & Αμαλίας 50, Πλάκα ( έναντι Πύλης Αδριανού - Στύλοι Ολυμπίου Διός )

τηλ. κρατήσεων : 210 3235517, Fax: 210 3222048.












25 Νοε 2013

Για δεύτερη φορά δεν θα τραγουδήσει η Δέσποινα Βανδή στο " ΕΝΑΣΤΡΟΝ"

Η αφίσα του 2009
 Δύο φορές η Δέσποινα Βανδή ετοιμάστηκε να ξεκινήσει τις εμφανίσεις της στο " ΕΝΑΣΤΡΟΝ"  ήρθαν όμως έτσι   οι συγκυρίες  ώστε και τις δύο φορές να μην δώσει το παρόν της στο συγκεκριμένο μουσικό χώρο .
Η πρώτη φορά ήταν το 2009 που θα λειτουργούσε το " ΕΝΑΣΤΡΟΝ" με τον τίτλο " SUGAR" και η Δέσποινα θα τραγουδούσε με τους GOIN' THROUGH τον Χρήστο Μενιδιάτη , το ΘΗΡΙΟ και τους ΝΕΒΜΑ   και η δεύτερη τώρα με το Νότη Σφακιανάκη  για την χειμερινή  σαιζόν 2013-14


Κώστας Λεμονίδης & Βάντα Πιέρρη στο Γυάλινο Up Stage, Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου

Κώστας Λεμονίδης & Βάντα Πιέρρη
 Μαζί ...
 Γυάλινο Up Stage, Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου





 Τί να περιμένουμε όταν δυο αγαπημένοι συμμαθητές ξαναβρεθούν, μετά από …. πολλά χρόνια (μην προδώσουμε και ηλικίες) και ανέβουν μαζί στην ίδια μουσική σκηνή? Την απάντηση θα μας τη δώσουν οι Κώστας Λεμονίδης και η Βάντα Πιέρρη, την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου στο Γυάλινο Up Stage , περίπου στις 22:00.

Έχοντας φορτώσει στις θήκες όχι μόνο τις κιθάρες τους, αλλά και τα τελευταία τους album – ο Κώστας το «Εμμανουηλίδου 13» και η Β ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽σικό τους κώδικα ...ο!ρεθοάντα τα «Βαντοφιλοσοφήματα», μας υπόσχονται μια ξεχωριστή βραδιά, με κύριο χαρακτηριστικό της το κέφι τους, αλλά και τον κοινό μουσικό τους κώδικα: ένα μείγμα δυναμικής και μελωδικής ροκ μουσικής, που μας ταξιδεύει! Έτσι θα ακούσουμε επιλογές από τις δισκογραφικές τους δουλειέςκρεθοκρεθος αλλά και διασκευές αγαπημένων κομματιών απ’ το ελληνικό και ξένο ρεπερτόριο!

Μαζί με τον Κώστα Λεμονίδη και τη Βάντα Πιέρρη θα βρεθούν στη σκηνή
οι εξαιρετικοί μουσικοί:

Περικλής Χατζής: μπάσο – Πάνος Ανδρέου: τύμπανα – Εύη Μαυρίδου: πλήκτρα

«UP STAGE GIALINO»
Λ.Συγγρού 143 (πάνω απ’ το Γυάλινο Μουσικό Θέατρο)
τηλ. 210 9315600
e-mail: upstage@gialino.gr


«Η Τζούλια στο ντιβάνι»

Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις ΙΙΙ: 
«Η Τζούλια στο ντιβάνι»
Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις ΙΙΙ
 
Το Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού BETON7 στον τρίτο χρόνο του Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις επέλεξε για θεατρολογικό άξονα το ‘Θέατρο των Ιδεών’ δίνοντας μια συνέχεια στην Αρχαία Τραγωδία και τον Σαίξπηρ που ήταν οι θεματικοί άξονες των προηγούμενων χρόνων.
Το ‘Θέατρο των Ιδεών’ συνδέεται με το αστικό δράμα στις βόρειες λογοτεχνίες και η επιρροή του στην ελληνική δραματολογία εισάγει κοινωνικούς προβληματισμούς πάνω στην ατομική ανεξαρτησία, τα προβλήματα των διαπροσωπικών σχέσεων, τις θρησκευτικές επιρροές και τις κοινωνικές προλήψεις. 

Οι μοντερνιστές Ίψεν, Βέντεκιντ, Στρίντμπεργκ, Σνίτσλερ αλλά και οι Ξενόπουλος, Καζαντζάκης, Ταγκόπουλος, Παλαμάς αρθρώνουν μια διαμαρτυρία μέσα από το θέατρο για τα κοινωνικά δρώμενα. Η τάση αυτή καταγράφει την κοινωνική υποκρισία, την ηθική στα ζητήματα των ερωτικών σχέσεων, την χειραφέτηση της γυναίκας, την κοινωνική δικαιοσύνη αλλά και μεμονωμένες πράξεις σαν ειδικές περιπτώσεις ενός κοινωνικού κώδικα.

Το ΒΕΤΟΝ7 σε μια συγκυρία που η πνευματικότητα στην τέχνη αναζητά ταυτότητα και αληθινές πηγές έμπνευσης, σε συνεργασία με τις ομάδες που συμμετέχουν στο Φεστιβάλ προτείνει κείμενα από τον Στρίντμπεργκ στον Καζαντζάκη για ένα μακρύ ταξίδι με όχημα το θέατρο και σταθερό σημείο αναφοράς την απόλυτη αφοσίωση στην τέχνη και την κοινωνία.


«Η Τζούλια στο ντιβάνι»
Μια παράσταση εμπνευσμένη από το θεατρικό έργο Δεσποινίς Τζούλια  του Αυγούστου Στρίντμπερτκ» και το μυθιστόρημα Στο ντιβάνι του Ίρβιν Γιάλομ.


Οκτώ διαφορετικές παραστάσεις : οκτώ διαφορετικοί d.j. ζωντανά πάνω στη σκηνή θα αυτοσχεδιάζουν, αναστατώνοντας το όνειρο του κυρίου Ψ., ενός ψυχαναλυτή της εποχής μας.
Μέσα στο όνειρο ο κύριος Ψ. συναντά τη Δεσποινίδα Τζούλια  και αποφασίζει να τη ρίξει στο ντιβάνι… της ψυχανάλυσης, κάτω από το άγρυπνο βλέμμα της γραμματέως του, της κυρίας Κ. Εμμονές, απωθημένα, προβολές, ταυτίσεις και… διαγνώσεις δημιουργούν μια φαντασιακή απαγορευμένη σχέση.

Δείτε το 
promo film: https://www.youtube.com/watch?v=i_ijeRwJJHY

Δείτε την εκδήλωση στο facebook: https://www.facebook.com/events/230194257148549/?fref=ts


Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Ιουλία Σιάμου, Ζωρζίνα Τζουμάκα
Δραματουργία-κείμενα: Ζωρζίνα Τζουμάκα
Ενδυματολογική επιμέλεια:  Άση Δημητρολοπούλου
Hair – Make up: Ιωάννης Μαρμαράς, mod’s hair lab.
Σχεδιασμός Φωτισμού & promo film  Γεώργιος Κ. Τάντος
Φωτογραφίες: Στέλιος Δανιήλ, Γεωργία Σιέττου
Παίζουν: Ιουλία Σιάμου, Χρυσοβαλάντης Κωστόπουλος, Βάσω Νικολάκου
Μουσική επιμέλεια: 4/12 TEACHER, 5/12 IΖNOGOOD, 11/12 ΜΕΛΕΤΗΣ «ABELHIA», 12/12, MR Z, 18/12 ΝΙΚΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ, 19/12 ΓΙΑΝΝΗΣ «PROF» ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΣ, 25/12 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ, 26/12 JAZZ ROYALE.

INFO
Η Τζούλια στο ντιβάνι
Ημερομηνίες παραστάσεων: 4,5,11,12,18,19,25,26 Δεκεμβρίου 2013
Πρεμιέρα: Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013
Ώρα παραστάσεων: 21:00
Τιμή Εισιτηρίου: 10€ Κανονικό & 5€ Φοιτητικό, Μαθητικό, Ανέργων
Τηλέφωνο κρατήσεων: 210-7512625
Κέντρο
Τέχνης και Πολιτισμού ΒΕΤΟΝ7: Πύδνας 7, (στάση Μετρό “Κεραμεικός”) Βοτανικός




Στέλλα Καλλή «ΕΤΣΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ»

  ΝΕΟ VIDEO CLIP!
 ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΛΛΗ
«ΕΤΣΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ»
ΜΟΥΣΙΚΗ – ΣΤΙΧΟΙ: ΦΟΙΒΟΣ
 ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: JACO

Δείτε εδώ το video clip.

24 Νοε 2013

Μαίρη Συνατσάκη: «Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνετε στη Δούκισσα»

Η Μαίρη Συνατσάκη  έδωσε μία συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ που κυκλοφορεί και μεταξύ άλλων ρωτήθηκε και για την Δούκισσα Νομικού και τη Ζέτα Μακρυπούλια.
Ποια θεωρείς ότι παρουσιάζει καλύτερα το σόου, η Δούκισσα Νομικού ή η Ζέτα Μακρυπούλια;
«Σε ευχαριστώ για την ερώτηση, γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να πω τον καημό μου. Και στη δική μου περίπτωση, στα τρία πρώτα επεισόδια του Master Chef, είχαν βγάλει πόρισμα για το αν είμαι καλύτερη από την Ευγενία Μανωλίδου ή τη Μαρία Μπεκατώρου. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και τώρα με τη Δούκισσα που τη συγκρίνουν με τη Ζέτα παρόλο που η πρώτη έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα τέσσερις εκπομπές και η δεύτερη 60. Θα μου επιτρέψεις λοιπόν να προτάξω τα στήθη μου και να πω: «Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνετε! Δώστε της λίγο χρόνο!». Πάντως απ’ ότι έχω δει μέχρι τώρα, θεωρώ ότι η Δούκισσα στέκεται  πολύ καλά. Είναι άνετη, είναι φυσική και αναμφισβήτητα μία καλλονή». 
http://tvnea.blogspot.gr/2013/11/blog-post_406.html

23 Νοε 2013

" ΛΟΦΟΣ LOUNGE CAFE" Όμορφο μουσικό ταξίδι με τον Ηλία Κλωναρίδη

Το όμορφο μουσικό ταξίδι του Ηλία Κλωναρίδη στο " ΛΟΦΟΣ LOUNGE CAFE" είναι μοναδικό .
Κάθε Παρασκευή και Σάββατο τα διαχρονικά τραγούδια του πάντα ξεχωριστού  ερμηνευτή μαγεύουν τους φίλους του καλού Ελληνικού μας τραγουδιού.
 Μια καλή πρόταση λοιπόν για την έξοδό σας αυτό το Σαββατόβραδο είναι το " ΛΟΦΟΣ LOUNGE CAFE" στο Περιστέρι .

  Το "ΛΟΦΟΣ LOUNGE CAFE" λοιπόν δίνει με το δικό του ξεχωριστό τρόπο ένα δυναμικό παρόν στα  μουσικά πράγματα στην περιοχή της Δυτικής Αττικής και όχι μόνο  με την  καλή του μουσική και τις πλούσιες γεύσεις του  από την Ελληνική κουζίνα . 
Έναρξη 21.30
Πάρκο Ελ.Βενιζέλου, Λόφος Αξιωματικών

Περιστέρι
Τηλ: 210 57 44 551.

Η ημίγυμνη φωτογράφιση της Ελένης Φουρέιρα

Για τις ανάγκες του νέου της single που κυκλοφορεί σε λίγες ημέρες, φωτογραφήθηκε η Ελένη Φουρέιρα. Η γνωστή τραγουδίστρια πόζαρε ημίγυμνη στο φακό πιο σέξι από ποτέ καθώς κάλυπτε τα επίμαχα σημεία με το χέρι της. Το νέο της τραγούδι λέγεται «Άνεμος Αγάπης», τη μουσική του οποίου έχει γράψει ο Γιώργος Παπαδόπουλος και τους στίχους η Νίκη Παπαθεοχάρη.
Την σέξι φωτογράφισή της μοιράστηκε και στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram.

Hugh Jackman: Έκανε επέμβαση για καρκίνο του δέρματος

Ο Hugh Jackman αποκάλυψε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, πως υποβληθηκε σε επέμβαση για αφαίρεση καρκινώματος, στην περιοχή της μύτης. Συγκεκριμένα ο ηθοποιός έγραψε:  «Η Ντεμπ μου είπε να πάω να εξετάσω αυτό το σημάδι στη μύτη μου. Φίλε, είχε δίκιο! Έχω ένα καρκίνωμα. Σας παρακαλώ, μην είστε ανόητοι σαν εμένα. Να εξετάζεστε συχνά. Και να χρησιμοποιείτε αντηλιακό.»Να σημειώσουμε πως η διάγνωση έδειξε πως η μορφή καρκίνου του δέρματος του ηθοποιού, ήταν σε αρχικό στάδιο και με αυτό τον τρόπο παρότρυνε τους θαυμαστές του να μη αφήνουν την υγεία τους και να δίνουν σημασία στην πρόληψη.

Οι φόνισσε " ΠΕΙΡΑΙΩΣ 131"

Οι φόνισσες ΤΗΣ Παπαδιαμάντη" είναι η νέα σουρεαλιστική κωμωδία των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου που μέσα ακραία στοιχεία και «πέραν του κανονικού» χαρακτηριστικά των ηρωίδων της φιλοδοξεί να φέρει πέρα από το χαμόγελο και ένα «μήνυμα» ελπίδας ότι τίποτα δεν τελειώνει... μέχρι να σφυρίξει η μοίρα τη λήξη του αγώνα...
Έξι γυναίκες θύτες… η καθεμία έχει σκοτώσει και από κάποιον… όχι και τόσο αθώο… μόνο και μόνο για να αποκαλυφθεί ότι τα πράγματα στη ζωή δεν είναι πάντα όπως φαίνονται… και τις περισσότερες φορές δεν είναι πράγματα… αλλά αξίες… αισθήματα… χαμόγελα… άνθρωποι… γνωστοί και άγνωστοι για να σε προστατεύσουν και να σου συμπαρασταθούν όταν τους χρειαστείς…

Έξι γυναίκες που «έχουν τόσο σώας τας φρένας…» ώστε μηχανεύονται και επικαλούνται κάθε λογής ψυχικής ασθένειες προκειμένου να αποδείξουν ότι έδρασαν χωρίς φρένα… και να αποφύγουν την καταδίκη τους… Μία εισαγγελέας-ψυχίατρος, μία βοηθός της με ειδικότητα αναπαραστάτρια φόνων που υποστηρίζει ότι είναι εγγονή του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη... και ένας αστυνομικός πολύ… ωραίος… καλούνται να σταματήσουν τα σχέδια των φονισσών και να τις αποκαλύψουν… Τα πράγματα όμως δεν έρχονται έτσι όπως τα σχεδίασαν… καμία από τις δύο πλευρές…



Συντελεστές:
Κείμενο: Αλέξανδρος Ρήγας-Δημήτρης Αποστόλου
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Κοστούμια-Επιμέλεια σκηνικού: Mαρία Καραπούλιου
Φωτισμοί: Διονύσης Λαμπίρης

Πρωταγωνιστούν:
Χρύσα Ρώπα, Ελένη Καστάνη, Κωνσταντίνα Μιχαήλ, Ναταλία Δραγούμη, Νατάσσα Καλογρίδη, Σοφία Βογιατζάκη, Παρθένα Χοροζίδου, Πατρίκιος Κωστής και η Τζέση Παπουτσή

INFO:

ΠΕΙΡΑΙΩΣ 131: Πειραιώς 131 Τηλ.: 2103255444
Ημέρες και ώρες παράστασης:
Τετάρτη – Πέμπτη - Κυριακή 20.15
Παρασκευή 21.15
Σάββατο 18.00 και 21.15

Τιμές Εισιτηρίων:
Γενική είσοδος 20 ευρώ
Σάββατο (απογευματινή) 17 ευρώ
Φοιτητικό 15 ευρώ, Ανέργων 10 ευρώ

Αγορά εισιτηρίων:
Στα ταμεία του Παλλάς, CityLink, Βουκουρεστίου 5, Τ.: 210 3213100
Θέατρο Πειραιώς 131, Τ. 210 34 50 922
Με πιστωτική κάρτα: 210 8938100
Κρατήσεις μέσω Internet: www.ellthea.gr και στο www.tickethour.com

22 Νοε 2013

Δέσποινα Βανδή: Αποχωρώ με λύπη εμένα οι γονείς μου ήταν μετανάστες...

Στον αέρα τινάχτηκε η συνεργασία της Δέσποινας Βανδή με τον Νότη Σφακιανάκη στο " ΕΝΑΣΤΡΟΝ" εξαιτίας των δηλώσεων του Νότη  για τη Χρυσή Αυγή.
Η δήλωση της Δέσποινας Βανδή στο FB
Τον Νότη τον συνάντησα για πρώτη φορά πριν 16 χρόνια. Από τότε κατάλαβα πως ήταν ένας άνθρωπος ιδιαίτερος, όπως και αν ακούγεται και μεταφράζεται αυτό, ξεχωριστός ως καλλιτέχνης και με συνέπεια ωστόσο ως προς και τα δύο, όλον αυτό τον καιρό.
Ακραίος και ανατρεπτικός σε αξίες και πιστεύω. Δικαίωμα του κάθε ελεύθερου ανθρώπου σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα, να λέει τη γνώμη του και να την υποστηρίζει.
Διαφωνούσα κατά καιρούς σε πολλά από αυτά που έλεγε, άλλοτε συμφωνούσα, όσο εξτρεμιστικά και αν εκφραζόταν (Νότης είναι αυτός). Παρά την διαφορετική άποψη που έχουμε γενικότερα στις σχέσεις, στην ζωή και τη δημοκρατία, θεωρούσα ότι καλλιτεχνικά θα μπορούσαμε να συνυπάρξουμε σε μια μουσική σκηνή.
Αυτή τη στιγμή αισθάνομαι ότι τα πράγματα που μας χωρίζουν είναι περισσότερα από αυτά που μας ενώνουν. Αποχωρώ με λύπη.

Και κάτι τελευταίο...
Εμένα οι γονείς μου ήταν μετανάστες...
Αυτό.