24 Νοε 2013

Μαίρη Συνατσάκη: «Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνετε στη Δούκισσα»

Η Μαίρη Συνατσάκη  έδωσε μία συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ που κυκλοφορεί και μεταξύ άλλων ρωτήθηκε και για την Δούκισσα Νομικού και τη Ζέτα Μακρυπούλια.
Ποια θεωρείς ότι παρουσιάζει καλύτερα το σόου, η Δούκισσα Νομικού ή η Ζέτα Μακρυπούλια;
«Σε ευχαριστώ για την ερώτηση, γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να πω τον καημό μου. Και στη δική μου περίπτωση, στα τρία πρώτα επεισόδια του Master Chef, είχαν βγάλει πόρισμα για το αν είμαι καλύτερη από την Ευγενία Μανωλίδου ή τη Μαρία Μπεκατώρου. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και τώρα με τη Δούκισσα που τη συγκρίνουν με τη Ζέτα παρόλο που η πρώτη έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα τέσσερις εκπομπές και η δεύτερη 60. Θα μου επιτρέψεις λοιπόν να προτάξω τα στήθη μου και να πω: «Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνετε! Δώστε της λίγο χρόνο!». Πάντως απ’ ότι έχω δει μέχρι τώρα, θεωρώ ότι η Δούκισσα στέκεται  πολύ καλά. Είναι άνετη, είναι φυσική και αναμφισβήτητα μία καλλονή». 
http://tvnea.blogspot.gr/2013/11/blog-post_406.html