16 Μαΐ 2012

Γλυκερία " Σμυρνέϊκο Μινόρε"

" Σμυρνέϊκο Μινόρε" θα είναι τίτλος των μουσικών παραστάσεων που θα δώσει αυτό το καλοκαίρι η Γλυκερία. Αφορμή  της περιοδείας ο φετεινός εορτασμός των 90 χρόνων από την καταστροφή της Σμύρνης.
 Ήδη βέβαια το δισκογραφικό βιογραφικό της Γλυκερίας  εδώ  και πολλά χρόνια περιέχει μια καταπληκτική δουλειά με τίτλο  τα «Σμυρνέικα» που άφησε εποχή.

 Μαζί της  η τουρκάλα Dilek Koc, η Αρετή Κετιμέ και ο βιρτουόζος του ακορντεόν Λάζαρος Κουλαξίζης.

Καλοκαίρι με Αλεξίου-Γαλάνη .

Η συνύπαρξη στην ίδια  σκηνή  μετά από χρόνια της Χάρις Αλεξίου με την Δήμητρα Γαλάνη ήταν επόμενο να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον του κοινού. Οι παραστάσεις τους με τίτλο " Σε μπλε βελούδο"| σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη γνώρισαν μεγάλη επιτυχία.
Η συνεργασία τους  όμως όπως λένε οι πληροφορίες δεν σταματάει  εδώ.
Οι δύο σημαντικές ερμηνεύτριες του καλού Ελληνικού τραγουδιού  σκέπτονται να δώσουν το καλοκαίρι σειρά συναυλιών. Ίδωμεν  

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Ελεωνόρα Ζουγανέλη «Μισό και μισό» νέο τραγούδι!


Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας συνεργάζεται με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη στο τραγούδι «Μισό & Μισό».Η μουσική ανήκει στον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και οι στίχοι στο Νίκο Μωραΐτη.
Το τραγούδι κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες και περιλαμβάνεται στο νέο διπλό cd του Μαχαιρίτσα με τίτλο «Οι άγγελοι ζουν ακόμη στη Μεσόγειο».
Μετά την κυκλοφορία του νέου του album, ο γνωστός τραγουδιστής και τραγουδοποιός έχει προγραμματίσει μια μεγάλη συναυλία στις 9 Ιουλίου στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο, για την προώθησή και παρουσίαση του.
Στίχοι: Μωραΐτης Νίκος
Μουσική: Μαχαιρίτσας Λαυρέντης

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων 16-5-2012


Κλικ εδώ για να διαβάσετε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. frontpages.gr

15 Μαΐ 2012

Οι Sleep στην Αθήνα στις 20 Μαΐου στο Gagarin 205.


Ακριβώς τρία χρόνια μετά τη πρώτη τους επανασύνδεση στα πλαίσια του All Tomorrow's Parties στην Αγγλία, οι SLEEP, οι θρύλοι του doom metal από την California και πρωτοπόροι του ευρύτερου stoner rock/metal ιδιώματος μαζί με μπάντες όπως οι Kyuss, θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στη χώρα μας στις 20 Μαΐου στο Gagarin 205.

Έξι εβδομάδες γεμάτες σινεμά στο φετινό «Ταινιόραμα»

Μία αγάπη που έγινε θεσμός έρχεται για μία ακόμα φορά να χαρίσει στιγμές «κινηματογραφικής ευτυχίας» στους λάτρεις της μεγάλης οθόνης.
Το «Ταινιόραμα», που ξεκινά την Πέμπτη 17 Μαΐου και θα διαρκέσει για έξι ολόκληρες εβδομάδες, μέχρι και τις 27 Ιουνίου, είναι έτοιμο να υποδεχτεί φανς και σινεφίλ για μερικές από τις πιο cult στιγμές της 7ης οθόνης.
Με σύνθημα «οι αναμνήσεις ενός κινηματογραφιστή», λοιπόν, οι πόρτες του κινηματογράφου «Άστυ» θα ανοίξουν για να υποδεχτούν 126 αριστουργήματα σε 42 ενότητες, με την βραδιά αφιερωμένη στον Τζον Κασσαβέτη να σηματοδοτεί την έναρξη.
Τα «Πρόσωπα» (Faces, 1968, 130΄), «Νύχτα Πρεμιέρας» (Opening Night, 1977, 144΄) και «Μια Γυναίκα Εξομολογείται» (A Woman Under the Influence, 1974, 155΄) καλύπτουν όλο το φάσμα της εναρκτήριας βραδιάς που τιμά τον σπουδαίο κινηματογραφιστή, την Πέμπτη 17 Μαΐου.
Χαρακτηριστικό του φεστιβάλ είναι ότι κάθε μέρα είναι αφιερωμένη και σε μία διαφορετική θεματική, του παγκόσμιου κινηματογράφου, καλύπτοντας στο έπακρο τις απαιτήσεις ακόμα και των πιο «ψαγμένων» σινεφίλ. Από cult ταινίες τρόμου, μέχρι ιταλική σάτιρα, ερωτικό σινεμά, αλλά και βραδιές αφιερωμένες σε σπουδαίους καλλιτέχνες της 7ης τέχνης όπως είναι ο Λουίς Μπουνιουέλ, ο Λαρς Φον Τρίερ, κ.α, το «Ταινιόραμα» περιλαμβάνει ολόκληρο το παγκόσμιο σινεμά σε μόλις 6 εβδομάδες.
Για την περίοδο του Ταινιοράματος, το εισιτήριο στο Άστυ θα κοστίζει 6 ευρώ την ημέρα και για τις τρεις προβολές, ενώ διατίθεται και περιορισμένος αριθμός καρτών διαρκείας των 30 ευρώ και για τις 126 προβολές.
Περισσότερες πληροφορίες και το αναλυτικό πρόγραμμα του φεστιβάλ μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα της Ama Films www.amafilms.gr .
 clickatlife.gr

Ανοίγει έπειτα από 20 χρόνια το Αρχαίο Θέατρο Δελφών

 Ανοίγει τις πόρτες του το  Αρχαίο Θέατρο Δελφών  στο κοινό με καλλιτεχνική εκδήλωση, ύστερα από είκοσι και πλέον χρόνια, το Σάββατο 7 Ιουλίου, για να φιλοξενήσει το κονσέρτο «Ο Dmitri Shostakovich και οι φίλοι του συνθέτες Tischenko & Weinberg».

Ναυάγιο στη σύσκεψη – Πάμε για εκλογές

Σε ναυάγιο οδηγήθηκε η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Κάρολο Παπούλια.

Μετά και την αποτυχία των συνομιλιών, η χώρα οδηγείται σε νέες εκλογές τον Ιούνιο.

Την Τετάρτη, στη 1 το μεσημέρι, θα γίνει νέα συνάντηση των πολιτικών αρχηγών, για να οριστεί το πρόσωπο του υπηρεσιακού πρωθυπουργού.

Βενιζέλος: Η χώρα βαδίζει σε εκλογές υπό πολύ άσχημες συνθήκες

Η χώρα βαδίζει σε εκλογές υπό πολύ άσχημες συνθήκες, δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, επιρρίπτοντας την ευθύνη σε όσους, όπως είπε, έθεσαν και μάλιστα «εν ψυχρώ» το προσωπικό και κομματικό τους συμφέρον, υπεράνω του εθνικού συμφέροντος, παρερμηνεύοντας την ετυμηγορία του ελληνικού λαού, που ήθελε κυβέρνηση συνεργασίας και κοινή προσπάθεια όλων των πολιτικών δυνάμεων.

Ο κ. Βενιζέλος έκανε λόγο για «αλαζονεία», «μικροκομματισμό», και «τυχοδιωκτισμό» κάποιων εκ των πολιτικών αρχηγών και ζήτησε από όλους τους Έλληνες να διαβάσουν τα πρακτικά της σύσκεψης, προκειμένου να αντιληφθεί ποια ήταν η συμπεριφορά του καθενός.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επέρριψε ευθύνες για το ναυάγιο όλων των προσπαθειών κυρίως στον ΣΥΡΙΖΑ και τη ΔΗΜΑΡ, ενώ ανέφερε ότι σήμερα υπήρξε νέα πρόταση από τον κ. Καμμένο να αναλάβουν εκείνος και το κόμμα του τον σχηματισμό κυβέρνησης. Η πρόταση δεν έγινε αποδεκτή από κανέναν, καθώς, όπως τόνισε ο κ. Βενιζέλος, δεν ήταν αυτή η εντολή του ελληνικού λαού.

Αναγνωρίζοντας ότι το κόμμα του θα προσέλθει στις εκλογές, ξεκινώντας από δυσμενή βάση, ο κ. Βενιζέλος πρόσθεσε ότι η πατρίδα μπορεί να σωθεί, αν το θέλουν οι πολίτες, ευχόμενος αυτή τη φορά «η επιλογή τους να είναι πιο ώριμη».Δεν έπρεπε να φθάσουμε ως εδώ, υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε, με εμφανή ανησυχία, ότι πρέπει να προσπαθήσουμε να πάμε καλύτερα και «προς Θεού όχι χειρότερα».

Φ. Κουβέλης: Κάποιοι κοιτούν το κομματικό τους συμφέρον

Η Δημοκρατική Αριστερά έκανε ό,τι ήταν δυνατό προκειμένου να μην γίνουν νέες εκλογές και να υπηρετηθεί το συμφέρον της χώρας και της κοινωνίας, δήλωσε ο Φώτης Κουβέλης μετά την σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών στο προεδρικό Μέγαρο.

Ο κ. Κουβέλης περιέγραψε τις προτάσεις που κατέθεσε την περίοδο των διερευνητικών εντολών, υπογραμμίζοντας ότι κατέθεσε την πρότασή του για την οικουμενική κυβέρνηση, η οποία θα μπορούσε να στηρίζεται σε προγραμματική συμφωνία και φερέγγυα πρόσωπα και δυνάμεις που θέλουν την παραμονή της χώρας στο ευρώ και την αλλαγή του Μνημονίου.

Πρότεινα, είπε ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, ότι στο πλαίσιο αυτό θα μπορούσε να υπάρχει ρητή δέσμευση για την άμεση έναρξη αποδέσμευσης από το Μνημόνιο και προς αυτή την κατεύθυνση θα μπορούσε να προωθηθούν μέτρα για την άρση των νόμων για τη μείωση των μισθών, τη χρονική επιμήκυνση της δημοσιονομικής προσαρμογής, τη δέσμευση για την ανάπτυξη, την αποκατάσταση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και ριζικές αλλαγές στο πολιτικό σύστημα.

Δυστυχώς, είπε ο κ. Κουβέλης, δεν επήλθε συμφωνία στην πρότασή του που προέβλεπε, όπως εξήγησε, τη συμμετοχή στην κυβέρνηση τόσο της ΝΔ, όσο και του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ειδικότερα για τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ συμφωνούσαν και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

Ο κ. Κουβέλης σημείωσε ότι στόχος του ήταν να υπηρετηθεί το συμφέρον της χώρας και της κοινωνίας και όχι το κομματικό συμφέρον και κάλεσε τον ελληνικό λαό να βγάλει τα συμπεράσματά του και οι άλλες πολιτικές δυνάμεις να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ κατέληξε λέγοντας ότι από την αρχή, κάποιες πολιτικές δυνάμεις είχαν επιλέξει την προσφυγή σε νέες εκλογές για να υπηρετήσουν το κομματικό τους συμφέρον.

Π. Καμένος: Κάποιοι θέλουν να εξυπηρετήσουν το μνημόνιο

Ο κ. Καμμένος, στις δηλώσεις του τόνισε: «Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης κάναμε μια ύστατη προσπάθεια, συμμετέχοντας για πρώτη φορά στη συνάντηση, από την οποία είχαμε αποκλειστεί. Καταθέσαμε τις επτά θέσεις μας. Αναφερθήκαμε με απόλυτη σαφήνεια στα εθνικά θέματα που δεν συζητήθηκαν, με ευθύνη των δυνάμεων του μνημονίου. Αναφερθήκαμε στα μέτρα του Ιουνίου και στα τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στην αγορά με τη ρευστότητα, την απόσυρση καταθέσεων, κάνοντας δυνατή μια εθνική λύση που θα μπορούσαν να στηρίξουν βουλευτές των κομμάτων που μετέχουν στη σύνθεση της νέας Βουλής. Δεν είχαμε ανταπόκριση από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Ο κ. Βενιζέλος συμφώνησε στα επτά σημεία, πλην αυτού για τη διαγραφή χρέους. Ο κ. Σαμαράς απάντησε ότι θέλει εκλογές γιατί θέλει να γίνει πρωθυπουργός. Ο ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Τσίπρας και ο κ. Κουβέλης, ενώ στα θέματα που έχουν να κάνουν με τη διαγραφή κυβέρνησης συμφώνησαν, δεν υπήρχε δυνατότητα συγκρότησης κυβέρνησης.

Επίσης, καταθέσαμε σαφέστατο οδικό χάρτη για το πώς μπορεί να γίνει εκτελεστό το σχέδιό μας. Ζητήσαμε ψήφο εμπιστοσύνης και ξεκαθαρίσαμε ότι για να προχωρήσουμε στην καταγγελία των συμβάσεων, χρειάζονται 180 βουλευτών. Οι προτάσεις μπλοκαρίστηκαν από τους συγκυβερνώντες, που θέλουν να συνεχίσουν να υπηρετούν τα συμφέροντα του μνημονίου.

Ξεκαθαρίσαμε ότι μπορούμε να υπηρετήσουμε μια κυβέρνηση εθνικού σκοπού, εκτός από τη συμμετοχή των κ.κ. Βενιζέλου και Σαμαρά. Προχωράμε σε μια προεκλογική περίοδο που ο λαός πρέπει να αποφασίσει. Θέλει να ζει υπό τις απειλές της κ.Μέρκελ και των τραπεζών; Θέλουμε να συνεχίσουμε στην πατρίδα μας ο κ. Φούχτελ να ειναι κυβερνήτες ενός ελεύθερου τόπου; Ή θέλουμε να έχουμε μια Ελλάδα ελεύθερη που με σκληρή δουλειά, με αλλαγή των δομών που οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση; Θα συνεχίσουμε να παίρνουμε τη γνώμη των πολιτών και δεν θα αλλάξουμε τις απόψεις μας κάτω από καμία πίεση. Ο λαός θα δώσει την απάντηση. Ελπίζω αρκετά σύντομα».

Σαμαράς: Στις εκλογές θα αναμετρηθεί το χθες με το αύριο

Δυστυχώς οι εκλογές είναι πια αναπόφευκτες, δήλωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς και ανέφερε ότι σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση θα βρεθούν αντιμέτωποι από τη μια μεριά ο αριστερόστροφος κρατισμός και ο τυχοδιωκτικός λαϊκισμός και από την άλλη οι δημιουργικές φιλελεύθερες δυνάμεις του τόπου. "Θα αναμετρηθεί το χθες με το αύριο", είπε χαρακτηριστικά.

Το μήνυμα του λαού είναι ξεκάθαρο, συμπλήρωσε. "Ναι στην παραμονή στο ευρώ". Αναφερόμενος στις προσπάθειες σχηματισμού κυβέρνησης είπε για τη ΝΔ, βάλαμε πάνω από την καρέκλα το μέλλον της Ελλάδας, αλλά πέσαμε πάνω σε ένα τείχος αδιαλλαξίας. Χρειάζεται, τόνισε, αυτή την κρίση στιγμή να είμαστε ενωμένοι.

Τσίπρας: Ο λαός μας ζήτησε να απαλλάξουμε τη χώρα από το μνημόνιο

O λαός μας ζήτησε να απαλλάξουμε τη χώρα από το Μνημόνιο και όχι να συγκυβερνήσουμε με τις δυνάμεις του Μνημονίου, ήταν η κεντρική τοποθέτηση το προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα στη σημερινή σύσκεψη στο προεδρικό Μέγαρο, σύμφωνα με ενημέρωση συνεργατών του.

Ο κ. Τσίπρας στην τοποθέτησή του ανέπτυξε την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ και τη στάση του κατά την διάρκεια των διερευνητικών εντολών, ενώ ζήτησε «να σταματήσει η ανεύθυνη κινδυνολογία γύρω από το ευρώ», παραπέμποντας και σε σχετική δήλωση του επικεφαλής του Γιούρογκρουπ Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.

Παράλληλα σχολίασε και τη στάση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, κάνοντας λόγο για ευθυγράμμιση, αλλά και για επιμονή στην εφαρμογή του Μνημονίου.

Στρεφόμενος προς τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Τσίπρας είπε ότι, με βάση τις τοποθετήσεις του κ. Βενιζέλου, ουσιαστικά θέλει να μην υπάρχει αντιπολίτευση και ότι μιλάει με τόνο προεκλογικό, ενώ απαντώντας του στη σύσκεψη, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είπε στον κ. Τσίπρα ότι κοιτάζει με το βλέμμα στραμμένο στην ιστορία.

Συνεχίζοντας την τοποθέτησή του για το Μνημόνιο, ο κ. Τσίπρας είπε για το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ, ότι τώρα καλούν το ΣΥΡΙΖΑ να διαπραγματευθεί μαζί τους, αυτοί που έλεγαν ότι τις κόκκινες γραμμές στις διαπραγματεύσεις τις βάζουν οι ισχυροί και πρόσθεσε ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι ευθυγραμμισμένοι και τρομοκρατούν τον κόσμο.

Αν ο λαός κέρδισε κάτι, είπε ο κ. Τσίπρας , είναι ότι η ψήφος του ήταν καταδικαστική απέναντι στο Μνημόνιο.

Αναφορικά με την πληρωμή του ομολόγου που λήγει σήμερα, ο κ. Βενιζέλος είπε να μην πληρωθεί, ενώ ο πρωθυπουργός έχει αντίθετη άποψη. Ο κ. Τσίπρας παρενέβη στη σύσκεψη και είπε ότι ο κ. Βενιζέλος ουσιαστικά προτείνει πιστωτικό γεγονός, κάτι που προκάλεσε την διαφωνία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
newscode.gr

Θέλξη: «Και η πίστα είναι πρωτάθλημα που θέλει πειθαρχία»

Η Θέλξη  είναι μια εντυπωσιακή γυναίκα που δεν περνάει απαρατήρητη. Ξέρει να μαγνητίζει όλα τα βλέμματα είτε βρίσκεται πάνω στην πίστα είτε όχι.
«Εγώ, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, πρωταθλητισμό  κάνω. Και η πίστα είναι πρωτάθλημα που θέλει πειθαρχία», δήλωσε στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Έμαθα από μικρή να συναγωνίζομαι και να μην ανταγωνίζομαι». Και μπορεί από μικρή να ασχολιόταν με τον αθλητισμό, αλλά τελικά την κέρδισε το τραγούδι, το οποίο ήταν το όνειρό της. «Είχα πάει σε μια σχολική γιορτή με τη φίλη μου στο «Ρόδον», ήταν Καρναβάλι και είχα ντυθεί Βίσση κι εκείνη Βανδή.
Τραγούδησα το «Καλύτερα οι δυο μας» και ο μαέστρος μου έκανε πρόταση.
Σχεδόν έναν χρόνο μετά ξεκίνησα με τον Νίκο Βέρτη», εξήγησε στην συνέντευξή της και αποκάλυψε ότι με τον μπαμπά της δεν μιλούσαν για δυο εβδομάδες, επειδή εκείνος είχε άλλα σχέδια για την κόρη του.
Μόλις έγινε 18 χρονών ήρθε στην Αθήνα για να κυνηγήσει το όνειρό της. «Δεν μπορούσα να ζω χωρίς θάλασσα και δεν σκέφτηκα στιγμή να μην κατέβω στην Αθήνα. Το «Romeo» και οι άνθρωποι του έγιναν η νέα μου οικογένεια. Αυτοί με μεγάλωσαν».
gossip-tv.gr

Χωρίς Μετρό και Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο σήμερα η πρωτεύουσα


Χωρίς Μετρό και Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο θα μείνει σήμερα  η πρωτεύουσα από τις 11.00 το πρωί έως τις 15.00 μετά το μεσημέρι, λόγω στάσης εργασίας των ηλεκτροδηγών.
Η στάση εργασίας πραγματοποιείται προκειμένου τα μέλη των σωματείων τους να συμμετάσχουνστις γενικές συνελεύσεις που θα πραγματοποιηθούν.

Γενική πρόγνωση καιρού για Τρίτη 15/05/2012

Τοπικά ισχυρές βροχές και καταιγίδες στην Ήπειρο, στη Μακεδονία, στη Θράκη και στα νησιωτικά τμήματα του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου, περιμένουμε την Τρίτη 15 Μαΐου 2012. Στην υπόλοιπη χώρα ο καιρός θα είναι άστατος και θα εκδηλωθούν παροδικές βροχές ή καταιγίδες κυρίως στα δυτικά και ιδίατερα στα ορεινά.

Η θερμοκρασία σε πτώση, θα κυμανθεί από 10 έως 21 βαθμούς στη Βόρεια Ελλάδα, από 15 έως 24 βαθμούς στην Κεντρική και Νότια Ελλάδα, από 15 έως 22 βαθμούς στη Δυτική Ελλάδα και από 17 έως 24 βαθμούς στα νησιά του Αιγαίου, ενώ στην Κρήτη οι μέγιστες θα φτάσουν στους 26 με 27 βαθμούς Κελσίου.

Μέτριοι έως ισχυροί νότιοι νοτιοδυτικοί άνεμοι θα πνέουν στο Κεντρικό και Βόρειο Αιγαίο. Στο υπόλοιπο Αιγαίο οι άνεμοι θα πνέουν νοτιοδυτικοί ισχυροί μέχρι σχεδόν θυελλώδεις και τοπικά στις Δυτικές Κυκλάδες θυελλώδεις, αλλά σταδιακά μετά το μεσημέρι στα νότια θα στραφούν σε δυτικούς με μικρή εξασθένηση.Μέτριοι και στα νοτιότερα τμήματα ισχυροί μέχρι σχεδόν θυελλώδεις δυτικοί άνεμοι θα επικρατήσουν στο Ιόνιο, ενώ το δυτικό ρεύμα στον Κορινθιακό θα πνέει με εντάσεις 7 έως 8 μποφόρ.

Πιθανότητα βροχής ή καταιγίδας τις πρώτες πρωινές ώρες και τοπικές νεφώσεις για το υπόλοιπο της ημέρας, περιμένουμε την Τρίτη στην Αττική. Η θερμοκρασία θα φτάσει στους 25 βαθμούς Κελσίου. Μέτριοι νοτιοδυτικοί άνεμοι θα πνέουν νωρίς το πρωί στο Σαρωνικό και στο Νότιο Ευβοϊκό, αλλά σταδιακά θα στραφούν σε δυτικούς ισχυρούς και τοπικά σχεδόν θυελλώδεις με μικρή εξασθένηση το βράδυ.

Βροχές και σποραδικές καταιγίδες που μέχρι το μεσημέρι ενδέχεται τοπικά να είναι ισχυρές, περιμένουμε την Τρίτη στη Θεσσαλονίκη. Η θερμοκρασία θα φτάσει τους 21 βαθμούς Κελσίου. Σχεδόν μέτριοι βορειοδυτικοί άνεμοι θα πνέουν στο Θερμαϊκό, με μικρή ενίσχυση μετά το μεσημέρι.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων 15-5-2012

Κλικ εδώ για να διαβάσετε  τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. frontpages.gr