27 Μαρ 2009

Διονύσης Τσακνής " Οι φίλοι μου είμαι εγώ".27-3-09

Μετά το εντελώς προσωπικό «Τι γυρεύεις στον ύπνο μου πατέρα», ο Διονύσης Τσακνής παρουσιάζει το νέο του δίσκο με τίτλο «Οι φίλοι μου είμαι εγώ». Ο πολύ χαρακτηριστικός τίτλος του άλμπουμ, έχει να κάνει με το γεγονός ότι για πρώτη φορά ο Τσακνής δεν ερμηνεύει δικά του τραγούδια κατά κύριο λόγο, αλλά κρατάει μόνο το ρόλο του τραγουδιστή, ερμηνεύοντας τραγούδια που έγραψαν γι’ αυτόν φίλοι του δημιουργοί. Ο ίδιος λέει χαριτολογώντας: «Είναι η πρώτη φορά στα 25 χρόνια του ταξιδιού μου στη δισκογραφία που μπήκα στον κόπο των τραγουδιστών και στο «δράμα» τους όταν ετοιμάζουν μια ολοκληρωμένη δουλειά, με δεδομένο το γεγονός πως η εξάρτησή τους απ’ τους δημιουργούς (συνθέτες και στιχουργούς) είναι αναπόφευκτη».
Οι φίλοι που έγραψαν τραγούδια για τον Διονύση Τσακνή είναι ο Σταμάτης Κραουνάκης, ο Φίλιππος Πλιάτσικας (το ένα σε στίχους Γιάννη Αγγουριδάκη), ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας σε στίχους Δήμητρας Μπλίκα, ο Γιάννης Σπάθας σε στίχους Λίνας Δημοπούλου, ο Δημήτρης Μπαρμπαγάλας σε στίχους Νίκου Ζούδιαρη, ο Σταμάτης Χατζηευσταθίου σε στίχους Μιχάλη Γελασάκη και η Ίρις Λουκά. Δύο τραγούδια έγραψε ο ίδιος ο Τσακνής, το ένα σε στίχους Λ. Δημοπούλου. Επιπλέον περιλαμβάνεται το γαλλικό τραγούδι «Un autre nom» σε ελληνικούς στίχους της Λίνας Δημοπούλου καθώς και ένα μελοποιημένο από τον Νίκο Ζούδιαρη ποίημα του Φρανσουά Βιγιόν, σε ελληνική απόδοση στίχων του Σπύρου Σκιαδαρέση.
Στο τραγούδι «Από ’δω» μαζί με τον Διονύση Τσακνή τραγουδά η Ειρήνη Ψυχράμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: