12 Οκτ 2024

Η JENNIE ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕ ΤΟ "ΜΑΝTRA"

 


JENNIE: EΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ "ΥΜΝΟ"

ΣΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΦΥΛΟΥ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤO ΕΔΩ
Η πολυδιάστατη και πρωτοπόρα JENNIE παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο single της, «Mantra», που κυκλοφορεί, σήμερα, από την Panik Records/Sony Music, συνοδευόμενο από ένα εκπληκτικό music video.

Σχετικά με το single, η JENNIE σχολίασε: «Είναι το τέλειο τραγούδι για να ξεκινήσω τη νέα μου εποχή. Νομίζω ότι το 'Mantra' θα ενθουσιάσει τους θαυμαστές μου αλλά, παράλληλα, θα αναδείξει μια νέα πλευρά μου ως solo καλλιτέχνη. Το τραγούδι το εμπνευστήκαμε όταν γίνονταν οι ηχογραφήσεις στο Λος Άντζελες και ελπίζω οι θαυμαστές μου να νιώσουν αυτή την ενέργεια - η οποία έχει να κάνει με το να είσαι θετικός, να εκφράζεσαι και να είσαι αληθινός για αυτό που είσαι. Πρόκειται για ένα τραγούδι γεμάτο ενέργεια και δυναμισμό και περνά το μήνυμα ότι όλες οι γυναίκες και τα κορίτσια πρέπει να αγαπάτε τον εαυτό σας γι' αυτό που πραγματικά είστε. Αυτός είναι ο ύμνος σας!».

Το «Mantra» αποτελεί ένα τραγούδι «δήλωση», με το οποίο ξεκινά τη νέα της φάση στην καλλιτεχνική της πορεία. Πρόκειται για ένα τραγούδι με τολμηρό ρυθμό, που εκπέμπει αυτοπεποίθηση, με την ίδια να προσθέτει: «Μερικές φορές τα κορίτσια απλά πρέπει να διασκεδάζουν». Συνοδευόμενο από ένα εντυπωσιακό music video, το τραγούδι έχει σίγουρα όλα τα φόντα να γίνει ένα δυναμικό blockbuster.

Σχετικά με το video, το οποίο γυρίστηκε στο Λος Άντζελες, η ίδια αναφέρει: «Αντανακλά το βασικό θέμα της γυναικείας ενδυνάμωσης και αυτοπεποίθησης. Ήταν πολύ σημαντικό να υπάρξει συνέπεια στο όραμά μας και, εν τέλει, μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα. Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη και αυτό φαίνεται!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: