17 Οκτ 2024

"Σύνορα" μία ξεχωριστή ρυθμική ποπ μπαλάντα από την Μαρία Κουτσουρλή

 



Μαρία Κουτσουρλή – Σύνορα

Στίχοι: Πέτρος Π. Βεντουρής

Μουσική: Πέτρος Ν. Βεντουρής

Η Μαρία Κουτσουρλή παρουσιάζει το νέο της single – προάγγελο του ολοκληρωμένου της album που θα κυκλοφορήσει σύντομα, με τίτλο «Σύνορα» σε στίχους του Πέτρου Π. Βεντούρη και μουσική του Πέτρου Ν. Βεντούρη.


Μία ρυθμική ποπ μπαλάντα με την φωτεινή ενορχήστρωση του Δημήτρη Σιάμπου! Η Μαρία Κουτσουρλή ερμηνεύει μελωδικά με νεανικό ενθουσιασμό και ταξιδιάρικη διάθεση και μας υπόσχεται πολλά για το μέλλον!


Ακούστε το τραγούδι «Σύνορα» στο YouTube: ΕΔΩ

Στίχοι: Πέτρος Π. Βεντουρής

Μουσική: Πέτρος Ν. Βεντουρής

Ενορχήστρωση-κιθάρες: Δημήτρης Σιάμπος

Τύμπανα: Σεραφείμ Γιαννακόπουλος

Βιολια: Θοδωρής Μουζακίτης, Κώστας Καριτζής

Βιόλα: Αριόνα Μουτσάη

Τσέλο: Μιχάλης Πορφύρης

Φωνητικά: Μαρία Καρέτσου

Ηχοληψία/ Μίξη: Σωτήρης Ζηλιασκόπουλος

Mastering: Siopis Masters

Φωτογραφία: Βασίλης Τοπουσλίδης

Graphic Designer:  Χρήστος Κούρτογλου


Στίχοι:

Πώς αλλάζεις τα σύνορα σ’ έναν κόσμο που τρίζει

Μου ‘χες πει ότι σήμερα η αγάπη κερδίζει

 

Μα όπου στρέψω το βλέμμα μου

η πληγή και το αίμα μου

η αλήθεια μισή, απέναντι μου εσύ

το πιο μεγάλο λάθος

Είμαστε ίδιοι κατά βάθος

Είμαστε άνθρωποι

 

Αν όχι εμείς, ποιοι;

Θα βρουν την άλλη εκδοχή

Πέρα απ’ τα μάτια αν κοιτάξεις

θα δεις πως μοιάζουμε

Αν όχι εσύ, ποιος;

Θα γίνει ο άλλος μου εαυτός

Μέσα σου όταν με ψάξεις

θα δεις πως μοιάζουμε

 

Σ’ έναν κόσμο που άλλαξε κι όλα μείνανε ίδια

Εσύ μου ‘λεγες διάλεξε τα δικά μας ταξίδια

 

Μα όπου πήγε το βλέμμα μου

θάλασσες απ’ το αίμα μου

Η ζωή μας μικρή, στην πλάτη σταυροί

το πιο μεγάλο λάθος

Είμαστε ίδιοι κατά βάθος

Είμαστε άνθρωποι

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: