16 Σεπ 2024

Στο κοιμητήριο Ζωγράφου η κηδεία του ηθοποιού Ντίνου Καρύδη

 


Στο κοιμητήριο Ζωγράφου την Τρίτη 17/9 θα πραγματοποιηθεί η κηδεία του ηθοποιού Ντίνου Καρύδη, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 85 ετών.

Η είδηση του θανάτου ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο της ΣΕΗ Σπύρο Μπιμπίλα και προκάλεσε θλίψη στον καλλιτεχνικό και όχι μόνο κόσμο.

Ο γνωστός ηθοποιός ήταν παντρεμένος με την Τζούλια Αργυροπούλου με την οποία απέκτησαν μαζί την κόρη τους, επίσης ηθοποιό, Σμαράγδα Καρύδη.

Σε συνέντευξή του το 2022 στο περιοδικό «Λοιπόν», ο Ντίνος Καρύδης μιλούσε για την αγάπη στην οικογένειά του αλλά και τις οικονομικές του δυσκολίες.

«Έχω δίπλα μου τη σύζυγο μου που είναι και αυτή μεγάλη σε ηλικία. Η πιο δίπλα, που ντρέπομαι να το πω, είναι η κόρη μου που αν δεν ήταν εκείνη, δεν θα είχα αυτή τη στιγμή ούτε τηλέφωνο για να μιλήσω. Δεν θα είχα ούτε για το νοίκι και ευτυχώς η Σμαράγδα μου μας βοηθάει. Η σύνταξη έχει κατέβει και έχει γίνει χαρτζιλίκι, την έκοψαν και οι μεν και οι δεν», δήλωνε ο Ντίνος Καρύδης.

Σύντομο βιογραφικό

Ο Ντίνος Καρύδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Όντας αριστούχος της Δραματικής Σχολής Αθηνών, ξεκίνησε σύντομα την καριέρα του στο θέατρο.

Στη συνέχεια, συμμετείχε σε πολλές κινηματογραφικές παραγωγές, καθώς και σε τηλεοπτικά προγράμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: