23 Αυγ 2024

Έλλη Κοκκίνου : Δυστυχώς θα πρέπει να ακυρώσω και την εμφάνισή μου στη Ρόδο



 Στο νοσοκομείο συνεχίζει να  βρίσκεται  η Έλλη Κοκκίνου , εξαιτίας μίας ιογενούς λοίμωξης του αναπνευστικού που την ταλαιπωρεί.

Επόμενο είναι λοιπόν να  αναβληθούν κάποιες από τις live εμφανίσεις της , μέχρι η ίδια να αναρρώσει πλήρως και να επιστρέψει στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις .

Χθες  με νέα ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  ανακοίνωσε πως ακυρώνει και την   εμφάνιση της στην Ρόδο, γράφοντας :

«Αγαπημένοι μου δυστυχώς θα πρέπει να ακυρώσω και την εμφάνισή μου στη Ρόδο το Σάββατο 24/8. Ήθελα τόσο πολύ να βρεθούμε αλλά οι εντολές του γιατρού δεν μου το επιτρέπουν. Ο αγαπημένος μου Λευτέρης Πανταζής θα είναι εκεί για να σας διασκεδάσει, όπως μοναδικά γνωρίζει! Ευχαριστώ για την κατανόηση! Ελπίζω να τα πούμε σύντομα!» 

Δεν υπάρχουν σχόλια: