14 Ιουν 2024

ΕΚΜΕΚ "Έλα μαζί μου στον ουρανό" Νέα κυκλοφορία

 


EKMEK

 «Έλα μαζί μου στον ουρανό»

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟ ΤΟ OGDOO MUSIC GROUP

Λίγο καιρό μετά το υπέροχο ντουέτο των Εκμέκ με την Πέννυ Μπαλτατζή «Πες τα σε μένα» που αγαπήθηκε από το κοινό, οι ΕΚΜΕΚ μας παρουσιάζουν το νέο τους τραγούδι. Αυτό το καλοκαίρι θέλουν να μας ανεβάσουν στο δικό τους φωτεινό ουρανό για να δούμε από ψηλά ο, τι μας πονάει, ο, τι μας φοβιζει με την ελπίδα ότι η καινούρια ματιά ίσως μας φέρει ένα αύριο πιο φωτεινό.

"Έλα μαζί μου στον ουρανό".. και κάπου θα συναντηθούμε στη γη για να το τραγουδήσουμε και να το χορέψουμε παρέα.



Μουσική: Αλκιβιάδης Κανίδης

Στίχοι: Αλκιβιάδης Κανίδης

Ενορχήστρωση: Αλκιβιάδης Κανίδης

Παραγωγή-Μίξη ήχου: Κανίδης Αλκιβιάδης

Mastering: Σωτήρης Νούκας στα Underground Studios

Φωνητικά, πιάνο, κλασικές και ηλεκτρικές κιθάρες: Αλκιβιάδης Κανίδης

Τρομπέτα: Γιώργος Αβραμίδης

Μπάσο: Πέτρος Σταμέλος

Τύμπανα: Γιώργος Μπαρμπέρης

Το τραγούδι κυκλοφορεί ψηφιακά από το Ogdoo Music Group.

Βρείτε το τραγούδι στις ψηφιακές πλατφόρμες:

Spotify: https://spoti.fi/45nQlJR

iTunes/Apple Music: https://apple.co/3VlUKsa

Deezer: https://bit.ly/3VhHbKu

Υoutube: https://youtu.be/ApZFohNOjt0

ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ video clip



Παίζουν : Γιάννης Ιωάννου, Κατερίνα Ρουσιάκη, Μαριλενα Βουγίδη, Παναγιώτης Κορακοβούνης, Μανώλης Νικόλτσιος, Γιάννης Τσανίρας, Αχιλλέας Ρουσιάκης, Γιάννης Τσουρνακάκης, Κατερίνα Βασιλείου, Ανθούλα Κριτσινέλη, κος Κώστας, Πλούσου Βούλα, Πλούσος Γιώργος

Σενάριο-σκηνοθεσία Μαριάννα Μποζαντζόγλου Κατερίνα Ρουσιάκη

Βοηθός σκηνοθετιδων Βαγγέλης Δικόπουλος

Διεύθυνση φωτογραφίας Βασίλης Κουρδουκλάς

1st AC Καρολίνα Απικιάν

2nd AC Ιωάννης Μυλωνάς

Ενδυματολογος/Make up artist Αλινα Καρχαδάκη

Σκηνογράφος Θεανώ Τραγαζίκη

Color Grading Βασίλης Κουρδουκλάς

Editing Βαγγέλης Δικόπουλος

Παραγωγή Άλκης Κανίδης

Εκτέλεση παραγωγής Αγγελόγιωργας

Βοηθοί παραγωγής Ανδρονίκη Κουβελη, Αντώνης Παπακωνσταντινου Μαριαλενα Μάλλιου

Catering Βασιλική Παυλίδου

Ευχαριστίες: Κτελ Λιοσίων, Δήμος Παιανίας, Θερμαϊκού Γεύσεις

 

Στίχοι:

Έχει ένα μπαρ στον ουρανό

για όποιον ξέρει

που 'χει τα βράδια έναν

αγγελο πορτιέρη

έχει και δίσκους παλιούς

κι ένα ντι-τζέι τρελό

που στο πικάπ βάζει να παίζει το φεγγάρι

αχ να ερχόσουνα απόψε εδώ μακάρι

 

Έλα μαζί μου στον ουρανό

όλοι έχουν μέσα ένα κενό

μα θα ΄ναι τ' αύριο πιο φωτεινό

Έλα μαζί μου στον ουρανό

Βάλε τα ρούχα κι από πάνω

τα φτερά σου

εδώ είναι ο πόνος μα

εδώ και η χαρά σου

και θα σου στείλω εγώ

ουράνιο τόξο για οδηγό

φτάσε αργά, φτάσε νωρίς, δε με πειράζει

αν είσαι εδώ, τίποτα πια δε με τρομάζει

 

Έλα μαζί μου στον ουρανό

όλοι έχουν μέσα ένα κενό

μα θα ΄ναι τ' αύριο πιο φωτεινό

Έλα μαζί μου στον ουρανό


Δεν υπάρχουν σχόλια: