25 Ιουν 2024

Ελευθερία Ορδουλίδου...φταίω,κοίτα εγώ η δυνατή πόσες συγνώμες λέω

 


Η Ελευθερία Ορδουλίδου σημαντική εκπρόσωπος της νέας καλλιτεχνικής γενιάς έρχεται το καλοκαίρι του 2024 να μας ταξιδέψει μέσα από το νέο της τραγούδι με τίτλο " Φταίω" σε μοναδικά μουσικά μονοπάτια .

Με κατάθεση ψυχής μέσα από μία ερωτική λαϊκή μπαλάντα μας μιλάει  για τα ...λάθη της. 

Φταίω ,χωρίς να στάζουν δάκρυα μες στην ψυχή μου κλαίω

Φταίω,κοίτα εγώ η δυνατή πόσες συγνώμες λέω.

Δικά μου όλα τα λάθη μου,με νίκησαν τα πάθη μου

για όσα έχω χάσει,εγώ μονάχα φταίω.

Η Ελευθερία Ορδουλίδου παίρνει σφιχτά από το χέρι τους στίχους του Νικόλα Τσιορβά και την μουσική του Γιάννη Παπαϊωάνου και μέσα από  την ξεχωριστή ερμηνεία της  ανεβάζει τον πήχη εκεί ψηλά που τα τραγούδια έχουν αίμα και καρδιά .

Ακούστε το εδώ :


Η ηχογράφηση ,η μίξη και το μάστερ έγινε απ’τον μάστερ Nikos Asimakis στο Music Art Lab Studios.


Μουσικοί :

Αλέξανδρος Καψοκαβάδης - κιθάρες

Θοδωρής Κουέλης - κοντραμπάσο

Μανούσος Κλαπάκης - μπεντίρ , κρουστά

Διονύσης Θεοδώσης - κλαρίνο , φλογέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: