6 Μαρ 2024

Κατερίνα Λιόλιου: Mου έσκισε ένα εκατοστό το μάτι μου και ο κόσμος πανικοβλήθηκε


 Στην τηλεοπτική εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου  "The 2Night Show" ήταν καλεσμένη η Κατερίνα Λιόλιου  και μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο περιστατικό όπου  δέχεται κάτι στο πρόσωπο από θαμώνα του νυχτερινού κέντρου την στιγμή που τραγουδούσε .

«Δεν ήρθε λουλούδι, ήρθε επαναφορτιζόμενο ηλεκτρικό τσιγάρο. Δεν νιώθω ότι έγινε επίτηδες, δεν μπορώ να το πιστέψω. Κράτησα τέρμα την ψυχραιμία μου, μου έσκισε ένα εκατοστό το μάτι μου και ο κόσμος πανικοβλήθηκε. 

Ένιωσα αντί για φόβο ντροπή που με έβλεπε ο κόσμος έτσι. Ο άλλος ήρθε να πληρώσει για να πιει το ποτό του και να με ακούσει κι εγώ τον ξενέρωσα», είπε η Κατερίνα Λιόλιου και συνέχισε:

«Δεν μου άρεσε που δεν σηκώθηκε να μου πει συγνώμη, ότι το έκανε κατά λάθος, ενώ ξέραμε από ποιο τραπέζι έγινε. Ήμουν πολύ ευγενική, αν με δεις στο βίντεο. Του ζήτησα ευγενικά να αποχωρήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: