17 Οκτ 2023

Πένη Μπαλτατζή :Οι απώλειες στη ζωή μου ήταν μεγάλο μάθημα

 


Η Πένη Μπαλτατζή  σημαντική εκπρόσωπος της μουσικής μας με την ξεχωριστή μέχρι σήμερα δισκογραφική διαδρομή  και  μητέρα  δύο παιδιών,  παραχώρησε  συνέντευξή  στο περιοδικό Vita και τη στήλη της Μικαέλας Θεοφίλου μίλησε  για τις απώλειες που έχει βιώσει στη ζωή της , αναφέρθηκε στον χαμό της μητέρας της, του αδελφού της αλλά και του αγέννητου μωρού της, γεγονότα που της στοίχισαν ιδιαίτερα συναισθηματικά.

«Οι απώλειες στη ζωή μου ήταν μεγάλο μάθημα. Η μητέρα μου, ο αδελφός μου, πέντε αποβολές… κάθε απώλεια ήταν μοναδική. Οι απώλειες είναι ένα ολόκληρο σύμπαν από συναισθήματα και πιθανότητες» είπε η όμορφη και αγαπημένη τραγουδίστρια και πρόσθεσε:

«Εγώ πένθησα πάρα πολύ. Στον αδελφό μου πένθησα με φοβερό θυμό, θλίψη και στο τέλος με μια βαθιά μοναξιά. Με τη μητέρα μου πένθησα όσο ήταν άρρωστη. Την πενθούσα πριν τη χάσω. Όταν έφυγε, λυτρώθηκα που λυτρώθηκε».

Για την απώλεια του αγέννητου μωρού της και τη διαχείριση αυτού του τόσο τραγικού γεγονότος, η Πέννυ Μπαλτατζή παραδέχτηκε: «Το πρώτο μου μωρό το έχασα 6μιση μηνών έγκυος. Σταμάτησε να μεγαλώνει, γιατί δεν τρεφόταν σωστά από τον πλακούντα λόγω θρομβοφιλίας. Μέχρι τότε δεν είχα κάνει συγκεκριμένες εξετάσεις για αυτό το πρόβλημα στην εγκυμοσύνη».

Και συνέχισε λέγοντας: «Όταν έκανα τελικά, διαπίστωσα ότι είχα εφτά μεταλλάξεις στο αίμα μου. Ρώτησα τους γιατρούς γιατί δεν συστήνουν αυτή την εξέταση προληπτικά και μου απάντησαν ότι πρέπει να έχουν προηγηθεί συνεχείς παλίνδρομες κυήσεις για να τη δώσουν. Εγώ ήμουν 6μιση μηνών έγκυος όταν έχασα το μωράκι μου. Γεννιούνται μωρά 6μιση μηνών»

Δεν υπάρχουν σχόλια: