31 Ιουλ 2023

Έλενα Γκρέκου Τριαντάφυλλος...αργούσες και είχα μάτια θλιμμένα

 


Η Έλενα Γκρέκου και ο Τριαντάφυλλος έχουν  την δική τους ξεχωριστή πορεία στα μουσικά δρώμενα του τόπου μας .

Το καλοκαίρι του 2023 τους βρίσκει να συναντιούνται δισκογραφικά για πρώτη φορά μέσα από ένα όμορφο  ντουέτο με τίτλο " Αργούσες" .

Την μουσική  υπογράφει  ο Τριαντάφυλλος και  τους  στίχους η  καταξιωμένη Εύη Δρούτσα!

Η οπτικοποίηση του τραγουδιού έγινε από τον  Alex Konstantinidis.

Κυκλοφορεί  από την Heaven Music .


Στίχοι:

Αργούσες και είχα μάτια θλιμμένα,

Μα τώρα κόβω φλέβες για σένα.

 

Σώμα δίχως αίμα και ψυχή,

Αυτή ήταν η ζωή που είχαμε μαζί,

Ξαφνικά άναψαν δυο φωτιές,

Και ξέχασα σχεδόν αυτά που ζούσα χθες.

 

Αργούσες και είχα μάτια θλιμμένα,

Μα τώρα κόβω φλέβες για σένα.

 

Καταρχήν κοιμόμαστε μαζί,

Το ελάττωμα μου είσαι εσύ,

Αχ τι έχω πάθει, είμαι ερωτευμένη.

 

Καταρχήν ο πόθος με ξυπνά,

Πριν εγώ δεν τα ένιωθα όλα αυτά,

Αχ τι έχω πάθει, τι με περιμένει.

 

Αργούσες, αργούσες.

 

Όλα ένα κουβάρι στο μυαλό,

Τα χρόνια που εσύ δεν είπες σ' αγαπώ,

Δίχως λόγο πέρναγε ο καιρός,

Μα τώρα τη ζωή την πήραμε αλλιώς.

 

Αργούσες και είχα μάτια θλιμμένα,

Μα τώρα κόβω φλέβες για σένα.

 

Αργούσες και είχα μάτια θλιμμένα,

Μα τώρα κόβω φλέβες για σένα.

 

Καταρχήν κοιμόμαστε μαζί,

Το ελάττωμα μου είσαι εσύ,

Αχ τι έχω πάθει, είμαι ερωτευμένη.

 

Καταρχήν ο πόθος με ξυπνά,

Πριν εγώ δεν τα ένιωθα όλα αυτά,

Αχ τι έχω πάθει, τι με περιμένει.

 

Αργούσες.







Δεν υπάρχουν σχόλια: