30 Απρ 2023

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ KESHA ΜΕ 2 ΝΕΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ




Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ KESHA ΜΕ ΔΥΟ ΝΕΑ SINGLES
"EAT THE ACID" KAI "FINE LINE"


TO NEO ALBUM ME TITΛΟ "GAG ORDER"
ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ 19 ΜΑΙΟΥ !

 
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤA "EAT THE ACID"
KAI "FINE LINE" ΕΔΩ

 Ύστερα από την ανακοίνωση του νέου επερχόμενου album ‘Gag Order’, το οποίο έρχεται στα χέρια μας στις 19 Mαίου από την Panik Records/Sony Music, η pop star Kesha σήμερα μας δίνει μια πρώτη γεύση από αυτή την δισκογραφική δουλειά με τα δύο νέα tracks “Eat The Acid” και “Fine Line”, τα οποία αντικατοπτρίζουν απόλυτα την ηχητική κατεύθυνση του album που είναι μια παραγωγή του Rick Rubin

Το τραγούδι “Fine Line” είναι μια ωμή προσέγγιση για όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο, με τους στίχους να μιλούν για τις αντιθέσεις της ζωής, για πράγματα που μπορεί να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη. Ταιριάζει με την ιδέα του album στο ότι βρίσκεις το φως μέσα σου μόνο αν αγκαλιάσεις τη σκοτεινή σου πλευρά. 
 
Στο “Eat The Acid”, η Kesha αναλύει τις σκέψεις μια βραδιάς που την έπιασαν τα υπαρξιακά της. Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό Nylon, η ίδια μοιράστηκε όλη την ιστορία σχετικά με το track: “Εκείνο το βράδυ ήταν σαν κάποιος να με έστειλε σε μια περιπέτεια αυτοανακάλυψης στο υποσυνείδητό μου… το εγώ μου ή η ιδέα της μοναξιάς μου, ξαφνικά φαίνονταν μηδαμινά για το υπόλοιπο σώμα. Ένιωσα το εγώ μου διαμελισμένο… κι όταν ξύπνησα το επόμενο πρωί μετά από όλη αυτή την εμπειρία έγραψα το πρώτο τραγούδι γι’αυτό το album, την βάση του όλου project”.  
 
Επίσης πρόσθεσε, “Η μαμά μου με είχε προειδοποιήσει από όταν ήμουν μικρή ποτέ να μην δοκιμάσω ουσίες. Η ίδια είχε δοκιμάσει ως έφηβη και είχε δει πολλά… πάρα πολλά. Εγώ αποφάσισα να μην δοκιμάσω ποτέ. Μέχρι και σήμερα δεν έχω δοκιμάσει, γιατί θέλω να ζω χαρούμενη χωρίς να με αποσυντονίζουν πράγματα”.
 
Το ‘Gag Order’ (στο οποίο η ίδια είναι και παραγωγός) είναι μια συλλογή από τραγούδια που τα βιώνεις σαν σκοτεινή ψυχεδελική περιπέτεια που σε οδηγεί προς το φως όπου και γίνεται μια εσωτερική ανακάλυψη. Με θέματα όπως αυτοανακάλυψη, αποδοχή άσχημων γεγονότων και τις τρομακτικές πλευρές του εαυτού μας, το ‘Gag Order’ θα μπορούσε να θεωρηθεί ως συναισθηματικός εξορκισμός και αντιμετώπιση το σκότους μέσα μας, με στίχους τόσο ωμούς και συναισθηματικούς που μέχρι σήμερα δεν έχουμε ξανακούσει από την Kesha. Σε αυτή την δισκογραφική δουλειά η καλλιτέχνης αντιμετωπίζει ουσιαστικά τον ίδιο της τον εαυτό και βρίσκει δύναμη μέσα από την φωνή της με όμορφα γεμάτα συναίσθηματα. 
 
Η Kesha έχει πουλήσει περισσότερα από 14 εκατομμύρια albums παγκοσμίως, μετράει σχεδόν 7 δισεκατομμύρια streams και 1.7 δισεκατομμύρια προβολές των video της στο Youtube. H ίδια έχει πετύχει 9 Top 10 επιτυχίες στο Billboard Hot 100, με 4 από αυτά να έχουν πιάσει κορυφή στο Top 40 Radio - "TiK ToK", "Your Love Is My Drug", "Die Young" και "Timber". Ακόμη, έχει προταθεί για δύο βραβεία GRAMMY ενώ βρέθηκε και στην λίστα Time 100 του Time Magazine.


Δεν υπάρχουν σχόλια: