9 Δεκ 2022

H Σελίν Ντιόν διαγνώστηκε με σπάνια νευρολογική ασθένεια




Η 54χρονη τραγουδίστρια παγκόσμιας εμβέλειας Celine Dion  αποκάλυψε με ανάρτησή της στο instagram  πως πάσχει από μία σπάνια νευρολογική ασθένεια και είναι και ο λόγος που  θα ακυρώσει την ευρωπαϊκή της περιοδεία.

Για την χώρα μας η συναυλία της ήταν προγραμματισμένη στο OAKA στις 9 Ιουνίου 2023 

https://nuxtoskopio.blogspot.com/2021/05/h-celine-dion-9-2023.html#more

Η Celine Dion ανέφερε :


 «Γεια σε όλους, συγγνώμη που μου πήρε τόσο καιρό να επικοινωνήσω μαζί σας. Μου λείπετε όλοι τόσο πολύ και ανυπομονώ να βρεθώ στη σκηνή και να σας μιλήσω από κοντά. Όπως ξέρετε ήμουν πάντα ένα ανοιχτό βιβλίο ωστόσο δεν ήμουν έτοιμη να πω τίποτα. Αλλά τώρα είμαι.

Αντιμετωπίζω ένα προβλήματα με την υγεία μου εδώ και πολύ καιρό και μου ήταν πολύ δύσκολο να μιλήσω για όλα όσα περνάω.

 


Πρόσφατα διαγνώστηκα με μια πολύ σπάνια νευρολογική διαταραχή που ονομάζεται Stiff Person Syndrome (σύνδρομο του δύσκαμπτου ανθρώπου) και επηρεάζει έναν στο ένα εκατομμύριο ανθρώπους. Αν και ακόμα μαθαίνουμε γι' αυτή τη σπάνια πάθηση, τώρα ξέρουμε ότι αυτό είναι που προκαλεί όλους τους σπασμούς που είχα… δυστυχώς, αυτοί οι σπασμοί επηρεάζουν κάθε πτυχή της καθημερινής μου ζωής, μερικές φορές με δυσκολεύουν όταν περπατάω και δεν μπορώ να τραγουδώ όπως παλιά».

«Το μόνο που ξέρω είναι ότι το τραγούδι είναι αυτό που έκανα όλη μου τη ζωή και αυτό που αγαπώ να κάνω περισσότερο. Μου λείπει τόσο πολύ. Μου λείπει να σας βλέπω όλους στη σκηνή. Πάντα δίνω το 100% στα σόου μου, αλλά η κατάστασή μου τώρα δεν το επιτρέπει»

Δεν υπάρχουν σχόλια: