29 Δεκ 2022

Έφυγε από την ζωή ο στιχουργός Γιώργος Τσοπάνης



Έφυγε από την ζωή ο στιχουργός Γιώργος Τσοπάνης στενός συνεργάτης του Νίκου Βέρτη , βυθίζοντας στη θλίψη τον καλλιτεχνικό κόσμο.

Ο Κατερινιώς δημιουργός είχε υπογράψει μεταξύ των άλλων και την μεγάλη επιτυχία « Αν είσαι ένα αστέρι» σε μουσική του Κυριάκου Παπαδόπουλου 

Είχε στο ενεργητικό του πολλές μεγάλες επιτυχίες, όπως το «Μην αργείς» ή το «Ένα ψέμα» σε συνεργασία με τον Νίκο Βέρτη, αλλά και με άλλους γνωστούς καλλιτέχνες, όπως το «Έτσι σ’ αγάπησα» του Βασίλη Καρρά, το «Εγώ για σένα» και «Η αγάπη αυτή» του Χολίδη κ.α. .


Ο Νίκος Βέρτης  αποχαιρέτησε τον καλό του φίλο και συνεργάτη μέσα από τα social media γράφοντας :  

«Γιώργο μου, αγαπημένε μου, γλυκέ και ευαίσθητε άνθρωπε, καλό ταξίδι … Με τον Γιώργο γράψαμε παρέα πολύ όμορφα τραγούδια που αγαπήθηκαν πολύ! Όμως μου έγραψε παρέα με τον Κυριάκο το πολύ αγαπημένο Αν είσαι ένα αστέρι! Από σήμερα λοιπόν προστέθηκε ακόμα ένα αστέρι στον ουρανό».

O συνθέτης Κυριάκος Παπαδόπουλος έγραψε στο προσωπικό του προφίλ στο FB


Θυμάμαι την πρώτη μας συνεργασία.Ηταν αυτό το τραγούδι...Στο αφιερώνω φίλε μου Giorgos Tsopanis.Θα είσαι για πάντα στο μυαλό και στην ψυχή μου.Ένα αστέρι φωτεινό που δε θα σβήσει ποτέ...Να είσαι καλά εκεί ψηλά με όλα τα αστέρια του ουρανού.


Δεν υπάρχουν σχόλια: