25 Ιουλ 2021

Τόλης Βοσκόπουλος : Το ιδιόχειρο σημείωμα του για την Νατάσσα Μαρίνη




Πολλοί μίλησαν στην τηλεόραση  και πολλά διαβάσαμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον σπουδαίο Τόλη Βοσκόπουλο που έφυγε από την ζωή στις 19 Ιουλίου.
Στο πλευρό του σπουδαίου ερμηνευτή στις μεγάλε πίστες,  που μας άφησε μια τεράστια μουσική προίκα βρέθηκε όμως  επί σειρά ετών η Νατάσσα Μαρίνη που έχει στο καλλιτεχνικό της βιογραφικό το τελευταίο τραγούδι που έβαλε την υπογραφή του ο  Τόλη Βοσκόπουλου  ως συνθέτης σε στίχους του ποιητή Δημήτρη Ιατρόπουλου με τίτλο " Χωρίσαμε τελειώσαμε " και κυκλοφόρησε το 2015 



Στο προσωπικό της προφίλ στο FB η Νατάσσα Μαρίνη έγραψε :     

ΔΥΟ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!! Ο ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ!!! ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ... Ο ΤΟΛΗΣ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΥ C.D. ΜΕ ΤΙΤΛΟ  "ΧΩΡΙΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ" ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ!!! ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!! ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ ΚΑΙ TO ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ "ΑΙΙΧΜΑΛΩΤΙΣΤΗΚΑ "ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ C.D.
 ΜΑΝΩΛΗ ΜΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: