1 Απρ 2020

Μαλού: Πρεμιέρα σήμερα το νέο της video clip «Αν η Μοίρα μου»


Σήμερα 1 Απριλίου  στις  12:00 στο κανάλι της cobalt music στο Youtube έχει πρεμιέρα το νέο  videoclip της Μαλού  «Αν η Μοίρα μου»
Μουσική: Ηλίας Καμπακάκης Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια

Στίχοι 
Όσα σου ‘χω θυμωμένα
Σε βροχούλες αραγμένα
Θα σκουριάζουνε
Ως τα βάθη θα λυπούνται
Κάποιους που αν και αγαπιούνται
Δεν ταιριάζουνε

Φύγε, ξέσπασε η μπόρα
Το αδιάβροχο σου φόρα
Το πανάκριβο
Δάκρυά μου θα κοπάσω
Το Εγώ μου θ’ αγκαλιάσω
Το μονάκριβο

Κι αν η μοίρα μου μου το ‘χει
Κάπου να σε συναντήσω
Κάνε ένα βήμα πίσω
Και παράτα με
Κι αν η μοίρα μου μου το ‘χει
Να κρατιέσαι σ’ άλλον ώμο
Θα χυθώ βροχή στο δρόμο
Κι άντε πάτα με

Χρόνια, ρούχα και φιλιά σου
Μ’ ευχολόγια –φαντάσου-
Τα σιδέρωσα
Ούτε πίκρα και κακία
Άγρια μου προσδοκία
Εξημέρωσα

Στη βαλίτσα διπλωμένα
Τόσα χρόνια ευτυχισμένα
Μα κι επώδυνα
Άντε φύγε κι η στροφή σου
Να στα φέρει στη ζωή σου
Όλα ρόδινα

Κι αν η μοίρα μου μου το ‘χει
Κάπου να σε συναντήσω
Κάνε ένα βήμα πίσω
Και παράτα με
Κι αν η μοίρα μου μου το ‘χει
Να κρατιέσαι σ’ άλλον ώμο
Θα χυθώ βροχή στο δρόμο
Κι άντε πάτα με