24 Φεβ 2020

Γλυκερία «Ω γλυκύ μου έαρ..» 10/4 Φιλολογικός Σύλλογος «Παρνασσός»


Γλυκερία - «Ω γλυκύ μου έαρ..»
Φιλολογικός Σύλλογος «Παρνασσός»
Παρασκευή 10 Απριλίου
Βυζαντινοί Ύμνοι & Εγκώμια - Επιλεγμένα Παραδοσιακά τραγούδια
Συμπράττει η παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου



Ένα μουσικό μυσταγωγικό ταξίδι, μια λυρική ενατένιση του Θείου Πάθους με ανάταση και κατάνυξη με τη φωνή της Γλυκερίας στους ωραιότερους βυζαντινούς ύμνους των ημερών καθώς και εγκώμια και τραγούδια συνυφασμένα με την Μεγάλη Εβδομάδα και τη μεγαλύτερη γιορτή της ορθοδοξίας.

“Ω γλυκύ μου έαρ"... Αυτό το σπαρακτικό μοιρολόϊ της Παναγίας για τον επίγειο θάνατο του μοναδικού υιού της που αποτελεί το πιο συγκλονιστικό θέμα όλων των Ύμνων της Εβδομάδας των Παθών, θα ακούσουμε να ερμηνεύει η Γλυκερία στο ν Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός την Παρασκευή 10 Απριλίου
Μέσα σε μια ιδιαίτερα κατανυκτική ατμόσφαιρα η Γλυκερία θα ερμηνεύσει Ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδας θρηνητικού χαρακτήρα, Βυζαντινούς ύμνους και εγκώμια για τα Θεία και τα ανθρώπινα πάθη καθώς και επιλεγμένα τραγούδια από την Ελληνική παράδοση που στοχεύουν στην ανθρώπινη ψυχή.

Την αυθεντική ερμηνεύτρια θα συνοδεύσει η παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου και μια πολυμελής ορχήστρα με εξαίρετους μουσικούς.
Μουσική επιμέλεια: Στέλιος Φωτιάδης

«Το πατρικό σπίτι στο Άγιο Πνεύμα Σερρών βρισκόταν απέναντι από την εκκλησία. Οι αναμνήσεις, οι μυρωδιές της Άνοιξης, οι βυζαντινοί ύμνοι που συνοδεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα είναι πάντα στο μυαλό μου. Τα πιο οικεία μουσικά μου ακούσματα είναι τα δημοτικά τραγούδια και οι βυζαντινοί ύμνοι. Σ’ αυτό μεγάλο ρόλο έπαιξε και ο πατέρας μου Πέτρος Κωτσούλας που διδάχθηκε από σπουδαίους ψάλτες και με την σειρά του δίδαξε κι εμένα.». Γλυκερία