27 Νοε 2019

Γιάννης Πλούταρχος - «Βασιλιάς Της Μοναξιάς Μου» Music Video



Ο Γιάννης Πλούταρχος παρουσιάζει το video της νέας του επιτυχίας «Βασιλιάς Της Μοναξιάς Μου», που περιλαμβάνεται στο πλατινένιο album «Τραγούδια Ακατάλληλα» και μας παρασύρει με ακόμα ένα δυνατό ερωτικό τραγούδι!


Ο καταξιωμένος ερμηνευτής βάζει τη δυναμική και συναισθηματική χροιά του σε ένα κομμάτι με την υπογραφή του Γιώργου Σαμπάνη στη μουσική και του Θάνου Παπανικολάου στους στίχους, το οποίο αγαπήθηκε αμέσως από το κοινό και ξεχωρίζει στο ραδιοφωνικό airplay, παραμένοντας σταθερά στο top10 του ελληνικού Offilcial IFPI Airplay Chart by MediaInspector


 

Το «Βασιλιάς Της Μοναξιάς Μου» οπτικοποιήθηκε με τη σκηνοθετική ματιά του Κώστα Καπετανίδη, με τον Γιάννη Πλούταρχο να πρωταγωνιστεί σε ένα κινηματογραφικό music video.

Το «Βασιλιάς Της Μοναξιάς Μου», που θεωρείται ως μία από τις all-time-classic επιτυχίες του Γιάννη Πλούταρχου, είναι το τρίτο κατά σειρά single από το πλατινένιο album «Τραγούδια Ακατάλληλα» (μετά τα «Σ’ Έχω Ανάγκη» και «Όταν Αγαπάς»), που κυκλοφορεί από την Panik Platinum. Το album κατέλαβε υψηλές θέσεις στα ψηφιακά charts και έκανε είσοδο απευθείας στο no1 του IFPI Albums Sales Chart με τις φυσικές πωλήσεις δίσκων, όπου και παρέμεινε για τρεις συνεχόμενες εβδομάδες.