23 Μαΐ 2019

Γεράσιμος Κατσικαρέλης : Ένας αθλητής για την Περιφέρεια Αττικής



Λίγες ημέρες απέμειναν έως την Κυριακή των εκλογών.
Καθημερινά δίνουμε τον αγώνα μας σε κάθε γωνιά της Περιφέρειας Αττικής με ηγέτη τον Γιάννη Σγουρό, έναν έμπειρο άνθρωπο με μεγάλη προσφορά στην Αυτοδιοίκηση.
 Γνωρίζει τα προβλήματα, έχει πλούσια εμπειρία και πρόγραμμα για την επίλυσή τους.
Καλώ τον κόσμο να στηρίξει με την ψήφο του αυτή την προσπάθεια.

Δώστε μας την ευκαιρία να αποδείξουμε ότι έχουμε τη δύναμη, την ικανότητα και τη θέληση να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας. Την Κυριακή 26 Μαίου αποφασίζουμε υπεύθυνα και ψηφίζουμε την παράταξη
“Ανεξάρτητη Αυτοδιοίκηση Αττικής” και Γεράσιμο Κατσικαρέλη.
Facebook: https://www.facebook.com/GerasimosKatsikareles/

ΒΙΟΓΡΦΙΚΟ
Γεννήθηκα και κατοικώ στην Αθήνα. Αποφοίτησα από το 1ο Λύκειο Αλίμου. Είμαι σπουδαστής στο Αμερικάνικο Κολλέγιο (DEREE). Έχω εκπληρώσει τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις και τώρα εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος. Έζησα για ένα διάστημα στη Γερμανία, όπου σπούδαζα και επέστρεψα στην Ελλάδα. Μιλώ Αγγλικά και Γερμανικά.
Υπήρξα αθλητής του Μίλωνα στο μπάσκετ. Επίσης έκανα αθλητισμό στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο, όπου είμαι μέλος και συμμετείχα ως εθελοντής σε camp για μικρά παιδιά. Ο αθλητισμός είναι για μένα τρόπος ζωής. Η δεύτερη αγάπη μου είναι η μουσική και τον ελεύθερο χρόνο μου τον περνώ με τους φίλους μου παίζοντας κιθάρα.
Αποφάσισα να συμπορευτώ με το Γιάννη Σγουρό, έναν άνθρωπο άξιο και αποτελεσματικό που έχει ήδη αφήσει τη σφραγίδα του στην Περιφέρεια Αττικής με εξαιρετικά αποτελέσματα. Η Περιφέρεια Αττικής με τους 66 δήμους της είναι η πολυπληθέστερη Περιφέρεια της Ελλάδας και πρέπει να μπει άμεσα στην τροχιά της ανάπτυξης. Να γίνουν μεγάλα έργα, να γνωρίσει ο τόπος προκοπή και να αναδειχθεί η ομορφιά του και οι άνθρωποί του.
Επιθυμώ κι εγώ να προσφέρω στην Περιφέρεια, για να δώσουμε όλοι μαζί νέα πνοή στον τόπο μας. Με όραμα, με σχεδιασμό, με όρεξη για δουλειά και με αποτελέσματα. Υλοποιώντας έργα που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμά μας και προσφέροντας στους συμπολίτες μας ποιότητα ζωής.