Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο αφού μάγεψε κόντρα στους Μπουλς, στο Σικάγο υποδέχθηκε το... 2017. Οχι, μόνος του φυσικά... Παρέα με το γλυκό κορίτσι του.Ο Έλληνας φόργουορντ μας ευχήθηκε μέσω του λογαριασμού του στο Instagram «Καλή χρονιά και από εμάς»!
Ευτυχία για την εμφάνισή του; Ευτυχία για το φιλί της Μαράια; Ευτυχία και για τα δύο; Μάλλον το τρίτο...
Πηγή :sentragoal.gr