18 Σεπ 2014

Μιχάλης Χατζηγιάννης «Ποιός Είμαι Εγώ»

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ
«ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ (Non E Linferno)»
ΝΕΟ SINGLE!
 
Μουσική: F. Silvestre, L. Sala, E. Palmosi
Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
 
 Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης επιστρέφει με μια ολοκαίνουργια δυναμική μπαλάντα!
 Το νέο του single «Ποιός Είμαι Εγώ» είναι διασκευή του γνωστού και πολύ ιδιαίτερου ιταλικού τραγουδιού «Νon E linferno» σε στίχους όλο νόημα από τον Θάνο Παπανικολάου, ένα κομμάτι που κέρδισε τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε με το άλμπουμ «Η Αγάπη Δυναμώνει».
 WAV DOWNLOAD LINK: http://we.tl/Oy1Y2qQVSr
 
 «Με την ανάσα σου παλεύεις να με λιώσεις
Είμαι μια θάλασσα που θέλεις να στεγνώσεις
Θα σκάσεις αν δεν τρέξει αίμα»
 
[…]
 
Ποιος είμαι εγώ
Για να σε κρίνω
Εδώ θα μείνω
Χίλια κομμάτια να με σπάσεις
Όσο θες να διασκεδάσεις
Εδώ
Τα παίρνεις όλα
Τα χάνω όλα
Είναι ένας τρόπος για να δεις ποιος είμαι εγώ»