12 Ιουν 2012

Στ. Ρόκκος: «Πέρασα μια δεκαετία που ήμουν νεόπλουτος»

Ο Στέλιος Ρόκκος μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» για τα παιδιά του, τον τρόπο που τα μεγάλωσε, αλλά έκανε και σκληρή αυτοκριτική αναγνωρίζοντας τα προσωπικά του λάθη.

«Έχω τέσσερα παιδιά και είναι προτεραιότητά μου να μη λείψει τίποτα από αυτά. Και χωρίς να είμαι τσιγκούνης, μπορώ να ζήσω και με το τίποτε! Πέρασα μια δεκαετία που ήμουν νεόπλουτος, αγόραζα ό,τι γυάλιζε αλλά μετά χαλάρωσα, ξαναγύρισα στα παλιά, τότε που πίστευα πως τα πιο ωραία πράγματα είναι τσάμπα», αποκάλυψε ο δημοφιλής τραγουδιστής και συνθέτης.

Σε ερώτηση αν θεωρεί πως έχει κάνει λάθη στην ανατροφή των παιδιών του, ο Στέλιος Ρόκκος απάντησε: «Ως προς αυτό, θα δείξει ο χρόνος. Χαίρομαι, γιατί τα παιδιά μου είναι… μάγκες. Πάντα με ένοιαζε να γουστάρουν οι άλλοι την παρέα τους, όχι επειδή είναι γιοί μου ή κόρες μου, αλλά γιατί είναι πραγματικά καλά παιδιά και μπορείς να τα εμπιστεύεσαι. Το μόνο που τους ζήτησα είναι να είναι δίκαια και τίμια».

Επίσης, ο τραγουδιστής αναφέρθηκε και στον αποκλεισμό που έχει δεχτεί από τα ραδιόφωνα λέγοντας: «Το μόνο που έχω να πω είναι ότι, κάποια στιγμή, οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί πρέπει να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Να κρίνουν τι πρέπει να παίξουν ανάλογα με το αν είναι καλό ή κακό. Να μην παίζουν ό,τι τους πασάρουν οι δισκογραφικές εταιρείες».

Αναφερόμενος στην επικείμενη συνεργασία του με τον Αντώνη Ρέμο ο τραγουδιστής, είπε: «Ήταν να γίνει εδώ και χρόνια αυτή η συνεργασία. πάντα το συζητούσαμε, γιατί το θέλαμε και οι δύο πολλοί. Εκτιμώ πάρα πολύ τον Αντώνη Ρέμο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο τραγουδιστή πιο ολοκληρωμένο φωνητικά, μουσικά, ως άποψη, ως “στήσιμο”, ως στυλ, ως ερμηνευτή.
http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/?aid=203667