29 Απρ 2012

Μαίρη Λίντα: Μιλά για την κόντρα της με τον αείμνηστο Στέλιο Καζαντζίδη

Η ερμηνεύτρια εξομολογείται στο Λοιπόν:
 «Η κόντρα μας ήταν βλακώδης. Δεν είχαμε ανάγκη να του πάρουμε το μεροκάματο, ούτε να ρίξουμε τον Καζαντζίδη, τον οποίο λατρεύουμε. Ήμασταν κάθε μέρα μαζί του και με τη Μαρινέλλα.
 Πήγαμε να βοηθήσουμε τον Χατζηχρήστο, ο οποίος ήταν σε τραγική κατάσταση, είχε χάσει τα πάντα, ήρθε στην Αμερική να βγάλει κάποια λεφτά για να δώσει τα χρέη του», λέει και συνεχίζει να περιγράφει:
 «Ο Καζαντζίδης του έκανε εκβιασμό ότι δεν θα τραγουδήσουν το βράδυ στο κέντρο και ο Χατζηχρήστος ήρθε στο σπίτι μας και μας παρακάλεσε να πάμε να τραγουδήσουμε εκεί για να μην αναβληθεί η παράσταση.
 'Παιδιά βοηθήστε με', είπε. Δεν θα παίρναμε λεφτά εμείς, δεν είχαμε ανάγκη, στην Αμερική γινόταν ο χαμός με εμάς.
Ο Μανώλης του είπε: 'Κώστα, μου, ο Καζαντζίδης είναι αδερφός μου, φίλος μου, μήπως παρεξηγηθώ μαζί του και δεν μου αρέσει αυτό'. Ψάξαμε να βρούμε τον Καζαντζίδη... Πουθενά.
 Του είπαμε ότι δεν θα τον αφήσουμε να καταστραφεί, γιατί ο Χατζηχρήστος μας είχε φερθεί καλά. Έμαθε ο Καζαντζίδης ότι εμείς πήγαμε και του είπε: 'Α! Η ευκαιρία τελειώνει εδώ'. Όταν του τα εξηγήσαμε, δεν τα καταλάβαινε.
Λίγο πριν πεθάνει, όταν πήγα να το δω στο νοσοκομείο, δεν το πίστευε ότι ήμουν εγώ. Άνοιξε τα μάτια του στο κρεβάτι και είπε: 'Μαίρη; Μαίρη'», καταλήγει η Μαίρη Λίντα.
Gossiptv.gr