3 Δεκ 2010

Η 'Ελενα Μπάση είναι μέλος της Εθνικής μας ομάδας σκοποβολής και τραγουδάει Χρήστο Δάντη

Έλενα Μπάση « Εδώ αγαπάνε» του Χρήστου Δάντη

Είναι μέλος της Εθνικής μας ομάδας σκοποβολής (Έλενα Γύμπαση)
Τραγουδάει στο νέο της cd 10 τραγούδια του Χρήστο Δάντη και μας λέει : « Εδώ αγαπάνε»


Το κορίτσι που γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στην Κατερίνη ανοίγει την καρδία της στο ( N) και μιλάει για τον αθλητισμό, το τραγούδι και τις εμφανίσεις της στις Αθηναϊκές πίστες.
Την Έλενα Μπάση συναντήσαμε στο καμαρίνι της στο « V.I.P SKYLADIKO» όπου εμφανίζετε και μας μίλησε για όλους και για όλα.

Πως ασχολήθηκες με το άθλημα της σκοποβολής
Από μικρή είχα μια αδυναμία στα όπλα . Γενικά ασχολούμαι με τον αθλητισμό αλλά με κέρδισε η σκοποβολή διότι πήγα στα ταλέντα και έριξα κάποιες σφαίρες. Με είδαν οι ειδικοί ότι κάνω για αυτό το άθλημα και έχω όλες τις προϋποθέσεις και με επέλεξαν με αποτέλεσμα να ασχοληθώ με τον πρωταθλητισμό

Ποια είναι πορεία σου μέχρι σήμερα με το… πιστόλι στο χέρι
Προσπαθώ να έχω στόχους, γιατί έχω στόχους στην ζωή μου και προσπαθώ κάθε φορά να τους πετυχαίνω . Ανήκω στην Εθνική ομάδα σκοποβολής. Το άθλημά μου είναι το αεροβόλο τουφέκι, το αεροβόλο πιστόλι αλλά και το πυροβόλο πιστόλι . Ρίχνω όμως και με την καραμπίνα. Γενικά ασχολούμαι με όλα τα αθλήματα της σκοποβολής, εκτός από τα τραπ το οποίο δεν είναι διαδεδομένο εδώ στην Ελλάδα.
Ποιο άλλο άθλημα σου αρέσει να παρακολουθείς.
Μου αρέσουν όλα τα αθλήματα. Νομίζω ότι έχω όμως περισσότερο αδυναμία στο καλλιτεχνικό πατινάζ.
Πηγαίνεις στο γήπεδο.
Πηγαίνω στο γήπεδο και παρακολουθώ ποδόσφαιρο .Έχω πάει πάρα πολλές φορές σε ποδοσφαιρικούς αγώνες γιατί μου αρέσει το συγκεκριμένο άθλημα.
Το τραγούδι πως προέκυψε στη ζωή σου.
Το τραγούδι προέκυψε στην ζωή μου από τα παιδικά μου χρόνια. Είναι σχεδόν βιωματικό γατί ο πατέρας μου είναι τραγουδιστής και μυήθηκα σε αυτό το χώρο από πάρα πολύ μικρή.
Με ποιους καλλιτέχνες έχεις συνεργασθεί.
Έχω συνεργασθεί με πολλούς καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως ο Ζαφείρης Μελάς, ο Θέμης Αδαμαντίδης, ο Πάνος Κιάμος, ο Σταμάτης Γονίδης, η Άντζελα Δημητρίου, ο Βασίλης Καρράς , ο Αντύπας και πολλούς άλλους.
Η επαφή σου με την δισκογραφία πότε ξεκίνησε.
Στο χώρο τις δισκογραφίας έχω μπει τα τελευταία χρόνια και πρόσφατα κυκλοφόρησε η νέα μου δουλεία με γενικό τίτλο « Εδώ αγαπάνε» σε μουσική τον Χρήστο Δάντη και σε στίχους επίσης καταξιωμένων στιχουργών όπως οι Βασίλης Γιαννόπουλος, Ποσειδώνας Γιαννόπουλος, Δημήτρης Τσάφας κ.α
Πες μου για τα συναισθήματα σου όταν μπήκες στο στούντιο να τραγουδήσεις τα τραγούδια του Χρήστου Δάντη
Ένοιωσα πάρα πολύ αμήχανα στην αρχή και λίγο άβολα αλλά ο Χρήστος έχει τέτοια καλή επαφή με τους καλλιτέχνες που σε κάνει και νιώθεις άνετα. Τελικά υπήρξε χημεία μεταξύ μας και κατόρθωσα να τραγουδήσω τα τραγούδια του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Είναι εύκολο να συνδυάζεις τραγούδι ξενύχτι και αθλητισμό.
Είναι πάρα πολύ δύσκολο αλλά όταν αγαπάς κάτι ξεπερνάς την κούραση. Δεν σου κρύβω ότι λατρεύω επίσης το θέατρο και θα ασχοληθώ μόλις βρω χρόνο και με αυτό.
Πόσο δύσκολο είναι ένας τραγουδιστής να καταφέρει ώστε και ένα τραγούδι του να φτάσει στα αυτιά του κόσμου.
Αρκετά δύσκολο . Θα πρέπει το τραγούδι άσχετα με το ποίος το έχει γράψει να είναι πάρα πολύ καλό. Να μιλάει στις ψυχές των ανθρώπων και από εκεί και πέρα σίγουρα τα ραδιόφωνα έχουν των πρώτο λόγο . Επίσης παίζει ρόλο και ο μουσικός χώρος που εμφανίζεσαι. Αν συγκεντρώνει πολύ κοινό γίνετε σίγουρα γνωστό το τραγούδι σου.
Δουλεύεις σε ένα μουσικό χώρο που λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα. Πώς το εξηγείς αυτό στις τόσο δύσκολες εποχές που ζούμε.
Πραγματικά είναι άξιο απορίας αλλά νομίζω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο διότι το συγκεκριμένο μαγαζί που εργάζομαι το «V.I.P SKYLADIKO» μαζί με τον Στέλιο Διονυσίου και τον Γιώργο Μαρίνη είναι χρόνια τώρα ένα παρεϊστικο στέκι όπου ο κόσμος διασκεδάζει αληθινά. Το λέω πραγματικά όχι απλά για να το πω. Έχουμε καλό πρόγραμμα και προσιτές τιμές. Όλα αυτά είναι δέλεαρ για το κοινό γιατί ο Έλληνας πάντα θα διασκεδάζει όσο κρίση και αν υπάρχει.
Ανησυχείς για όλα αυτά που συμβαίνουν στην χώρα μας.
Φυσικά ανησυχώ είμαι και εγώ πολίτης αυτής της χώρας . Στεναχωριέμαι και θλίβομαι πάρα πολύ. Μακάρι να μπορούσα και εγώ να κάνω κάτι με τον τρόπο μου να βάλω ένα λιθαράκι για να πάει καλύτερα αυτός ο τόπος . Ίσως θα μπορούσα ως καλλιτέχνης να τραγουδούσα για κάποιους φιλανθρωπικούς σκοπούς και για κάποια φιλανθρωπικά ιδρύματα. Αν μου γίνει πρόταση με μεγάλη χαρά θα το κάνω.
Πόσο δύσκολο είναι να βρει δουλειά εκτός κάποιον περιπτώσεων ένας τραγουδιστής σήμερα.
Είναι πάρα πολύ δύσκολο στην σημερινή εποχή διότι έχουν λιγοστέψει τα μαγαζιά, τα μεροκάματα έχουνε μικρύνει και οπωσδήποτε και ο καλλιτεχνικός κόσμος περνάει πάρα πολύ μεγάλη κρίση
Θα ήθελες να λάβεις μέρος σε ένα τάλεντ σόου
Στο παρελθόν ίσως θα το σκεφτόμουνα πιο σοβαρά . Αυτή την στιγμή επειδή έχω κάνει δισκογραφία νομίζω πως δεν θα ήταν ότι το καλύτερο.
Ποιόν τραγουδιστή έχεις σαν πρότυπό σου .
Δεν έχω πρότυπα γενικά τραγουδιστών απλά είναι κάποιοι τραγουδιστές που θαυμάζω πάρα πολύ. Ενδεικτικά την Χάρης Αλεξίου, την Μαρινέλλα, τον Πασχάλη Τερζή και πολλούς άλλους της νέας και παλιάς γενιάς.
Σε έχω ακούσει να τραγουδάς πολλές φορές και θεωρώ ότι εκπροσωπείς το λαϊκό τραγούδι. Τι γίνετε σήμερα με το συγκεκριμένο είδος τραγουδιού
Είναι κάποιοι πού θέλουν να το εγκαταλείψουν, ενώ κάποιοι άλλοι το σνομπάρουν. Εμείς όμως που θεωρούμεθα εκπρόσωποι του λαϊκού τραγουδιού θα συνεχίσουμε να τα αγαπάμε και να το στηρίζουμε γιατί το λαϊκό μας τραγούδι είναι μέρος του πολιτισμού μας. Είναι το μόνο που αγγίζει αληθινά τις καρδιές του απλού κόσμου
Ετοιμάζεσαι να λάβεις μέρος σε κάποιους αγώνες σκοποβολής.
Ετοιμάζομαι να λάβω μέρος στους αγώνες του Μονάχου στην Γερμανία ως μέλος της Εθνικής Ελλάδος. Στα τέλη Ιανουαρίου σύσσωμη Εθνική μας ομάδα θα δώσει τον καλύτερο εαυτό της ώστε να επιτύχει σημαντικά αποτελέσματα
Μια ευχή για τις Άγιες μέρες των Χριστουγέννων που πλησιάζουν.
Υγεία και μόνο υγεία σε όλο τον κόσμο. Γιατί η ζωή μας είναι ένας μεγάλος αγώνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: