29 Ιουν 2022

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ : ΒΑΣΩ ΑΛΛΑΓΙΑΝΝΗ «Τον εαυτό μου ρώτησα… Έλα μου ‘πε, πάμε τώρα δεν φοβόμαστε την μπόρα…»









Η σημαντική δημιουργός Βάσω Αλλαγιάννη έφυγε από την ζωή και ανοίγοντας το χρνοντούλαπο μας  θυμηθήκαμε  τι είχε γράψει  για την συναυλία προς τιμήν της τον Οκτώβριο του 2015 με τίτλο «ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"


ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΩΣ ΑΛΛΑΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ

«Τον εαυτό μου ρώτησα… Έλα μου ‘πε, πάμε τώρα δεν φοβόμαστε την μπόρα…»

«Από το πρώτο μου “πέταγμα” στο τραγούδι με τον “Γλάρο”, στην τελευταία μου δισκογραφική “πτήση” με τον δίσκο “Τον εαυτό μου ρώτησα”…»

Και τον ξαναρώτησα…και είπα ναι, θέλω τους φίλους μου όλους μαζί…να τους μιλήσω με τα τραγούδια μου, να μιλήσουνε οι καρδιές μας γιατί μαζί περνάμε τις συμπληγάδες αυτού του τόπου…τις συμπληγάδες όλης της ανθρωπότητας… Μαζί ψάχνουμε να ξανά ονειρευτούμε ζωή…μαζί χαιρόμαστε και μαζί πονάμε…η μοίρα μας είναι κοινή… Τα τραγούδια μας μιλάνε, τα λένε όλα...μιλάνε για την χαρά, τον πόνο, την έλλειψη, τον έρωτα, την απογοήτευση και την ελπίδα που έχουμε κρυμμένη στην καρδιά μας για το καλύτερο!
Γράφω τραγούδια πολλά χρόνια, αυτός είναι ο τρόπος της ψυχής μου, να εκφράζει, να επικοινωνεί, να καταθέτει και να μοιράζετε τα βιώματα…
Έχουν περάσει εννέα χρόνια από την τελευταία μας συνάντηση, έχουν γίνει πολλά από τότε… Αισθάνθηκα ότι τώρα είναι η ώρα να βρεθούμε και να τα πούμε όλα…τραγουδώντας!
Έτσι είμαστε εμείς οι Έλληνες…τραγουδάμε στα δύσκολα…στις αγωνίες μας στους πόνους μας και…στις χαρές μας! Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ..!

Μια αγκαλιά τραγούδια
Με αγάπη
Βάσω Αλλαγιάννη Svarno

Περισσότερα εδώ 

NYXTOΣΚΟΠΙΟ: ΒΑΣΩ ΑΛΛΑΓΙΑΝΝΗ«ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ» ΘΕΑΤΡΟ ΒΑDΜ...:   ΒΑΣΩ ΑΛΛΑΓΙΑΝΝΗ «ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ» ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ: ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΚΚΑΣ ΠΙΤΣΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ  ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: