8 Φεβ 2016
Βανδή- Παντελίδης- Μαρτάκης από 19/2 στο "TEATRO"
Μετά την επιτυχία τους στη Θεσσαλονίκη ( Πύλη Αξιού) η Δέσποινα Βανδή με τον Παντελή Παντελίδη και τον Κώστα Μαρτάκη έρχονται και πάλι κοντά στο Αθηναϊκό κοινό για να πραγματοποιήσουν σειρά εμφανίσεων από τις 19/2 στο " TEATRO"
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού