7 Αυγ 2019

Sofia Katsaros : Το επάγγελμα μου είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου.




Η Sofia Katsaros στις 18 Ιουλίου παρουσίασε   το remix του τραγουδιού "With You Here Tonight" με στοιχεία deep house σε παραγωγή του Jason Kohlmann και μιλάει για την καλλιτεχνική της πορεία 

Πες μας δυο λόγια για σένα. Από που είσαι και που μεγάλωσες?
Είμαι μισή Ελληνίδα και μισή Κολομβιανή. Γεννήθηκα στη Νέα Υόρκη και σε ηλικία δέκα ετών μετακόμισα στην Ελλάδα. Μεγάλωσα μέχρι τα 18 μου στην Κόρινθο και μετά την αποφοίτησή μου από το λύκειο μετακόμισα στην Αθήνα για σπουδές και για δουλειά.


Πως αποφάσισες να ασχοληθείς επαγγελματικά με το τραγούδι?
Από πολύ μικρή ηλικία κατάλαβα ότι ήθελα να ασχοληθώ και να κάνω καριέρα με το τραγούδι. Ξεκίνησα κάνοντας μαθήματα φωνητικής σε ωδείο και σε σχολή φωνητικής. Από νεαρή ηλικία άρχισα να τραγουδάω σε νυχτερινά κέντρα, επαγγελματικά. Το πήρα απόφαση διότι δεν το διάλεξα εγώ, με διάλεξε αυτό. Είμαι απόλυτα ευτυχής όταν τραγουδάω.

Μάθαμε ότι είσαι και απόφοιτος Πανεπιστημίου και ότι μιλάς έξι γλώσσες. Ποιες γλώσσες μιλάς και πως σε έχουν οφελείσει στην δουλειά σου?

Έχω πτυχίο πανεπιστημίου από το Deree, το Αμερικάνικο κολέγιο της Ελλάδος, με ειδικότητα στην Επικοινωνία Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης και υποειδικότητα στις ξένες γλώσσες, Ιταλικά και Γαλλικά. Μιλάω έξι γλώσσες: (Ισπανικά, Αγγλικά, Ελληνικά, Γαλλικά, Αραβικά και Ιταλικά). Το γεγονός πώς ως τραγουδίστρια δουλεύω αρκετά και στο εξωτερικό, σημαίνει πώς αυτές οι γνώσεις με βοηθούν στο να συνεννοούμαι, αλλά μου εξασφαλίζουν και περισσότερες δουλειές λόγω του αυξημένου ρεπερτορίου μου, το οποίο μου δίνει την δυνατότητα να διασκεδάζω κόσμο ανεξαρτήτως υπηκοότητας.



Το ταλέντο στη φωνή σου και το πλούσιο ρεπερτόριο σου και η ομορφιά σου αρκούν για να δουλέψεις? Αν όχι, ποια άλλα προσόντα θεωρείς απαραίτητα για έναν καλλιτέχνη για να δουλέψει με επιτυχία?

Στις μέρες μας, είναι περισσότερο οπτικό-ακουστικό το θέαμα. Μία όμορφη κοπέλα με ωραία φωνή και πλούσιο ρεπερτόριο σίγουρα έχει περισσότερες προτάσεις στην εποχή μας. Γι’αυτό και στο ρεπερτόριο μου έχω τραγούδια ξένα, μοντέρνα ελληνικά και λαϊκά. Θεωρώ επίσης πολύ σημαντική και την σκηνική παρουσία ενός καλλιτέχνη, η οποία περιλαμβάνει και την ένδυση με ρούχα που τον ή την κολακεύουν. Τελευταίο, αλλά ίσως και από τα πιο σημαντικά για να έχει αρκετές προτάσεις ένας καλλιτέχνης,  είναι το να κάνει καλές δημόσιες σχέσεις, γιατί η κάθε γνωριμία είναι πολύ σημαντική. Λίγη τσαχπινιά, χιούμορ και νάζι δεν βλάπτει. Για παράδειγμα, μια κοπέλα με έντονη και δυναμική προσωπικότητα, φιλική, με τρόπους και ταυτόχρονα συνεργάσιμη, κερδίζει πιο εύκολα τις εντυπώσεις των άλλων. Έχει το λεγόμενο ¨Πακέτο¨.

Πως νιώθεις πάνω στη σκηνή? Έχεις καθόλου άγχος ?
Νιώθω πάντα ενθουσιασμένη και ανυπομονώ να ανέβω στη σκηνή. Άγχος ίσως να νιώθω όταν τραγουδάω ένα καινούργιο τραγούδι που μου το έδωσαν μια μέρα πριν,το λογικό άγχος. Το επάγγελμα μου είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου.


Κυκλοφόρησες  νέο τραγούδι. Μίλησε μας για την εμπειρία σου. Πως αισθάνεσαι που τόσο γρήγορα αγαπήθηκε από τον κόσμο και παίζεται παγκοσμίως;

Το πρώτο μου single είναι μία συνεργασία με τον διεθνούς φήμης Αμερικάνο παραγωγό Alvin Anthony, ένα τραγούδι με τίτλο «With You Here Tonight», με στοιχεία EDM και Tropical House, που κυκλοφόρησε από την Heaven Music το περασμένο καλοκαίρι. Νιώθω πολύ περήφανη και χαρούμενη που αγαπήθηκε από τον κόσμο, από το πρώτο κιόλας άκουσμα. Στις 18 Ιουλίου κυκλοφόρησε το remix του τραγουδιού "With You Here Tonight" με στοιχεία deep house; σε παραγωγή του Jason Kohlmann, με την Αμερικανική δισκογραφική εταιρεία Tarbo Records.




Περιέγραψε μας μια ημέρα πως κυλάει στην καθημερινότητα σου. Μια δισκογραφιμένη τραγουδίστρια σίγουρα έχει περισσότερο τρέξιμο. Πώς τα καταφέρνεις;
Σίγουρα έχει αρκετό τρέξιμο αλλά ή ημέρα μου περνάει ευχάριστα. Ξυπνάω, πίνω καφέ και μετά πηγαίνω στο γυμναστήριο όπου, για εξοικονόμηση χρόνου, μελετάω πάνω στον διάδρομο. Εννοείται το πρόγραμμα δεν είναι ποτέ στάνταρ. Δουλεύω νέα τραγούδια μου, μιλάω για δουλειές και μελλοντικές συνεργασίες. Έχω να πάω σε οντισιόν ή σε πρόβα ή θα δουλεύω, και επίσης βλέπω φίλους ή συνεργάτες από κοντά. Καμιά φορά μεταφράζω, επίσης. Είμαι επαγγελματίας μεταφράστρια, απλά το έχω σαν δεύτερη δουλειά.



Με τα social media έχεις καλή σχέση?  Μίλησε μας για α υπέρ και τα κατά του. Πως μπορεί να σε οφελείσει στο επάγγελμα σου?

Έχω πολύ καλή σχέση με τα social media γιατί είναι ένας πολύ βασικός και άμεσος τρόπος για να επικοινωνήσεις με ανθρώπους παγκοσμίως. Στο επάγγελμα μου έχει διάφορες χρησιμότητες. Για παράδειγμα, στο Facebook και στο Instagram μπορώ και ανεβάζω αφίσες , φωτογραφίες και βίντεο για να ενημερώνω τους φίλους μου για τις εμφανίσεις μου. Κάνω συνεχώς καινούργιες γνωριμίες με άτομα του χώρου και μεγαλώνει ο κύκλος μου. Είναι σίγουρα μια παρέα διότι οι φίλοι μου είναι ενεργοί συνεχώς. Τα αρνητικά του είναι ότι οι ανθρώπινες σχέσεις αραιώνουν όλο και περισσότερο και χάνεται η μαγεία της συντροφιάς από κοντά.
Τι νέο να περιμένουμε από εσένα;
Αρκετές εκπλήξεις.