20 Ιουλ 2017

Στέργιος Λιάπης: Ένα demo του στα χέρια της Πάολας ήταν η αφορμή για να ασχοληθεί με το τραγούδι!!!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΡΓΙΟ ΛΙΑΠΗ

Ο Στέργιος Λιάπης επέστρεψε δισκογραφικά με ένα νέο single με τίτλο "ΔΙΑΛΕΞΕ". Στέργιο, μίλησέ μας για το νέο σου τραγούδι.

Σ.Λ.: Το "Διάλεξε" είναι ένα πολύ ιδιαίτερο τραγούδι για μένα, γιατί εκτός του οτι είναι βασισμένο σε μια δική μου πραγματική ιστορία, είναι και η πρώτη μου προσπάθεια να γράψω και μουσική, εκτός από στίχο σε τραγούδι μου! Είναι ένα τραγούδι που έγινε με πολυ μεράκι, όσες φορές το τραγουδώ στις ζωντανές εμφανίσεις μου κερδίζει την αποδοχή του κόσμου και εύχομαι να σας αρέσει και να το απολαύσετε!

Πριν από το τραγούδι αυτό, είχαν προηγηθεί άλλα.....

Σ.Λ.: Ναι,το πρώτο μου τραγούδι είχε τίτλο "Οι πιο μεγάλοι έρωτες", ακολούθησε μια ερωτική μπαλάντα με τίτλο "Γιατί εμένα;" και μια διασκευή ενός τραγουδιού με μεγάλη επιτυχία στη Βουλγαρία, με τίτλο "Λόγια μόνο όσα είπες"...

Πότε και πως έγινε η αρχή;


Σ.Λ.: Η αρχή έγινε λίγο τυχαία και λίγο...μοιραία! Το 2003, όταν έκανα ενα demo με τραγούδια του Α.Ρέμου και του Γ.Πάριου, αυτό κατέληξε με έναν περίεργο τρόπο στα χέρια της Πάολας που ήταν και η πρώτη που με προέτρεψε να ασχοληθώ με το τραγούδι!!!

΄Εχεις κάνει κάποιες σπουδές σχετικές με το τραγούδι και τη μουσική;

Σ.Λ.:΄Εχω σπουδάσει για 6 χρόνια κλασσική κιθάρα και έκανα για δύο χρόνια μαθήματα φωνητικής και ορθοφωνίας με την Ευη Σιαμαντα. 'Ομως, πιστέψτε με, το πιο σημαντικό είιναι η συνεχής τριβή και η εμπειρία που κερδίζεις όσο κάνεις αυτό που αγαπάς!

Παράλληλα έχεις ασχοληθεί και με κάτι άλλο;

Σ.Λ.:΄Εχω σπουδάσει Θεολογία στο Α.Π.Θ και στα χρόνια της φοιτητικής μου ζωής δούλευα ως σερβιτόρος, όπως πολλά παιδιά σ' αυτή την ηλικία! ΄Επειτα αφιέρωνα όλη την ενέργεια και το χρόνο μου για να βελτιώνομαι σ' οτι έχει να κάνει με τη μουσική!

Πρόσφατα εμφανιζόσουν στην Πάτρα, είσαι όμως από τη Θεσσαλονίκη. Βλέπεις διαφορές στη νυχτερινή διασκέδαση κατά τόπους;

Σ.Λ.: Διαφορές υπάρχουν από περιοχή σε περιοχή, όμως αυτές είναι από μικρές έως ελάχιστες! Αυτό που υπάρχει παντού όμως είναι η ανάγκη των ανθρώπων να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να διασκεδάσουν πραγματικά! Ο κόσμος πια ως ακροατής και ως...πελάτης αν θέλετε, έχει γίνει απαιτητικός στο θέμα της διασκέδασης, και είναι κάτι σεβαστό που δεν περνά απαρατήρητο!

Υπάρχει "συνταγή επιτυχίας";

Σ.Λ.: Πιστεύω πως όχι...κι αν υπάρχει δεν είναι η ίδια για όλους! Το μόνο που θα μπορούσα να θεωρήσω "συνταγή" είναι να κάνεις οτιδήποτε με αγάπη, να δίνεις τον εαυτό σου και την ψυχή σου και...να το ευχαριστιέσαι!

Συνεργασίες που θυμάσαι για κάποιον ιδιαίτερο λόγο;

Σ.Λ.: Σίγουρα με την Πάολα, τον Α.Ρέμο και τον Χ.Χολίδη!!! Πολλές εμπειρίες, ευχάριστες στιγμές και εξαιρετικοί άνθρωποι και καλλιτέχνες!

Θα πήγαινες σε ένα talent show;

Σ.Λ.:΄Εχω συμμετάσχει στο παρελθόν αλλά, με το χέρι στην καρδιά, σας το λέω πως δεν θα το ξανάκανα...

Που εμφανίζεσαι αυτό το διάστημα;

Σ.Λ.: Εμφανίζομαι στο STAGE live στην Κατερίνη ενώ παράλληλα κάνω και κάποιες ζωντανές εμφανίσεις στη Θεσσαλονίκη που...μου έχει λείψει!!!

Στέργιο, σ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία και καλό καλοκαίρι.

Σ.Λ.: Σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία, εύχομαι ο,τι καλύτερο και σε σας και ένα υπέροχο καλοκαίρι!

Στέργιος Λιάπης "ΔΙΑΛΕΞΕ"