5 Απρ 2017

Νίκος Καρακαλπάκης - Πεφταστέρι



Ο Νίκος Καρακαλπάκης παρουσιάζει το δεύτερο single απo την πρώτη του προσωπική δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Ό,τι μας ανήκει» που κυκλοφόρησε στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς απo την M.L.K. 
Πρόκειται για το ατμοσφαιρικό και ονειρικό Πεφταστέρι (σε στίχους και μουσική Γιώργου Καγιαλίκου) που ανοίγει το album ,ένα τραγούδι γεμάτο με τα χρώματα του ουρανού ,την αισιοδοξία που αποπνέει η δύναμη της αγάπης  και το φώς που μας φέρνει ο ερχομός της άνοιξης.
Ένα τραγούδι γλυκιάς παρηγοριάς με βαθύ συναίσθημα που  ήδη ξεχώρισε και αγαπήθηκε,

Ο Νίκος Καρακαλπάκης το αναδεικνύει με την ζεστή και αισθαντική του ερμηνεία.


«Δύο μάτια που δεν ξέρουν να μιλάν
και δυό χέρια που τον ουρανό κρατάν
έχεις αστέρι μου.
Μες τον ουρανό σου αστέρι είμαι και γω
και το φως μου είναι το πιο δυνατό
για σένα αγάπη μου.
Το φεγγάρι απόψε ολόγιομο θα βγει
και το φως μου ίσως λίγο να χαθεί
μα εγώ καρδούλα μου
πεφταστέρι θα γενώ για να με δεις.»


Ολόκληρο το album «Ό,τι μας ανήκει» του Νίκου Καρακαλπάκη κυκλοφορεί από την MLK σε όλα τα δισκοπωλεία και ψηφιακά :https://itunes.apple. com/gr/album/oti-mas-aniki/ id1173604748
Δείτε το ολοκληρωμένο teaser του δίσκουhttps://www.youtube. com/watch?v=XskE_rC-avg