29 Ιουλ 2014

Μαμά και κόρη μιλάνε στο Down Town Κύπρου



Χριστίνα, ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι από όσα έχει τραγουδήσει η μητέρα σου;
Το «Δηλητήριο» που είχε κυκλοφορήσει όταν ήμουν δύο χρόνων. Πολύ αγαπημένο μου είναι και το «Στους πέντε ανέμους» και μάλιστα την παρτιτούρα από το κομμάτι που έλεγε: «Κι εγώ σαν άνεμος, θα φύγω θα χαθώ», την έχω κάνει τατουάζ. - See more at: http://like.philenews.com/el-gr/people-sunantisis/1478/28207/den-echoume-metaxy-mas-tin-antagonistiki-schesi-manas-kai-koris#sthash.q6jEKMH Κωνσταντίνα εδώ και πολλά χρόνια έχει κερδίσει με τα όμορφα τραγούδια της την αγάπη του Ελληνικού και Κυπριακού κοινού .
Το περιοδικό  Down Town Κύπρου λοιπόν που κυκλοφόρησε  μαζί με τον Φιλελεύθερο, φιλοξενεί στις σελίδες του  μια πολύ ξεχωριστή  συνέντευξή της όπου η Κωνσταντίνα μιλάει:
 Για την μεγάλη της καλλιτεχνική καριέρα, την σχέση της με την 18 χρονη  κόρη της Χριστίνα Δουκάκη   , για κάποια οικονομικά θέματα , τον γάμο της ενώ δεν λείπουν και οι απαντήσεις της Χριστίνας ότι λατρεύει τα τραγούδια " Δηλητήριο" που κυκλοφόρησε όταν ήταν 2 ετών  και  " Στους πέντε ανέμους"
Μάλιστα την παρτιτούρα " Κι εγώ σαν άνεμος θα φύγω θα χαθώ  " την έχει κάνει τατουάζ